Bijeenkomst F5J Terlet tussen Kerst en Oud & Nieuw

15 minuten van af 35 meter . Top op ongeveer 60

Sorry Alex, maar zo is het verhaaltje niet kompleet.
El Nino is een prima ontwerp en je kist vliegt super; ook het bochtenwerk is erg goed. Mijn Xplorer vlieg je er meer als dubbel uit :cool:

Maar de plek waar jij je "15 minuten vanaf 35 meter" vloog was in feitte een veredelde hellingvliegplek waar alles en iedereen boven bleef. Jij deed dat dus ook, op extreem lage hoogte en dat was best indrukwekkend. Zelfs ik slaagde erin om daar 2 keer achter mekaar de tijd vol te maken. Daarna ben ik weggebleven boven dat bosje omdat het er bij tijd en wijle redelijk druk was ........

Erg jammer van de plotselinge mid-air tijdens ogenschijnlijk rustig cirkelen: Alex en Gertjan succes met het herstelwerk.

Ach, als dat mijn aan Gertjan verkochte X is verbaast me dat na 2 mid-airs in het afgelopen seizoen niets. Mijn kisten zijn wat viriel, gaan er graag meteen bovenop :weetnie:

Spijt me voor jullie beiden! Hoop dat de schade reparabel is.

Johnny

Laatst bewerkt:
Leuk om te DLG-en tussen jullie slagschepen. Wat vliegen de F5J gracieus. Leuke dag! Gezellig om na het vliegen ervaringen te delen in de Bel met de F5J-ers.

Een zeer geslaagde dag zo aan de reacties te zien. Jammer dat ik moest werken vandaag. Zou leuk zijn dat deze dag op herhaling gaat voor het seizoen weer gaat beginnen:D;)

Back