Bind Plug!

• Topicstarter Topicstarter anthonycessna
  • Startdatum Startdatum
A

anthonycessna

Guest
Om mijn cessna 182 van art tech te verbinden, heb ik een bind plug nodig, helaas is die verdwenen, zou ik deze ergens kunnen kopen?

Uhmm.. de besturing doe ik met een controller van E-FLY en de ontvanger is van BlitZ RC, 2,4Ghz. De bind plug mis ik alleen.

Een bind plug is niets meer dan een servo connector waarvan de buitenste twee draadjes doorverbonden zijn.
Je kunt er zelf een maken door de connector van een (defecte) servo af te knippen en de buitenste twee draadjes aan elkaar te solderen. Bij het afknippen wel een stukje draad laten zitten!

Bind plugs zul je vast wel bij een modelbouwzaak kunnen kopen.

Jij bent slim:o

Ik helaas niet, want ik snap je uitleg voor bijna 15 procent, hoe kom ik aan die spullen?

Najaa

Zoiets?

dylxye.jpg

Okee Moet ik een bepaald model halen, of gewoon 1tje. Zo ja, wat is dan de volgende stap?? Ik weet het, ik ben lastig:p

vermeld even waar je woont, genoeg mensen die nog wel een oud stekkertje hebben slingeren en je even kunnen helpen!

Jaja, die ben ik ook kwijt, handige mensen heb ik thuis.. Toch bedankt voor alle ideeen, dat zelf maken, dat ga ik doen, maar ik kan tog gewoon een servo kopen, dan het draadje dat eruit komt eraf knippen en aan elkaar maken, in de ontvanger steken, verbinding maken en vliegen maar?

Als dit zo is, bestel ik er vanavond nog 1, indien 1 van jullie slimmeriken zegt dat je dezelfde servo moet halen, maar ik ga er niet meer dan een 10tje voor uitgeven.

Btw: Mijn adres vermelden doe ik liever niet, dan hoor ik liever van iemand die er 1 heeft en stuur ik een prive berichtje!

Gr. anthony

:offtopic:Toch mooi dat het werkt die lessen op school! je weet t natuurlijk nooit!

Maareh als je in de buurt van Voorhout zit heb ik nog wel zo'n stekkertje liggen. Laat maar weten via pb!

Succes!

als ik even geen bind plug bij de hand heb zet ik even een schaartje of een tangetje tussen de twee buitenste pootjes van het ontvangerkanaal.
LET OP: zorg wel dat je absoluut niet het middelste pootje raakt! Dan verbind je plus en min in het beroerdste geval...

> Mijn adres vermelden doe ik liever niet

dat wordt ook niet van je verwacht maar als je in een grote stad woont kun je best je woonplaats opgeven, als dat toevallig bij mij in de buurt is kun je er zo een komen halen, heb er genoeg.

Bart

Xyz, dat is waar, maar helaas, ik woon ook niet in de buurt van eindhoven, maarja, het is me al gelukt! Ik kan er via iemand eentje krijgen (hoop ik) en anders weet ik je te vinden :P

Iedereen bedankt!

Ik zou er niet zoveel werk voor doen, zoals eerder genoemd is: Pak een tangetje en verbind de plus met het signaal.

Back