Binnen draai beitels gezocht

Niks beiteltjes zelf maken, kopen, kopen, kopen.
Mooie aanbiedingen nieuw en gebruikt.

Dit zat vandaag bij de post:

upload_2018-5-14_18-44-0.png

Hardsolderen

Laatst bewerkt:
Ben in ieder geval geholpen, erg blij mee. Kan iedere hobbyist deze beiteltjes aanraden. Werken heel zuiver. Ik gebruik ze voornamelijk om passingen voor mini kogellagertjes te draaien. Bedankt Luc.

Hallo iedereen,
Ik ben de man die jullie zoeken:)
Heb inderdaad een ganse voorraad met zulke beiteltjes van verschillende merken
Deze zijn gebruikt geweest maar nog in goede staat
Horn, Picco, Simtek
En ook nieuwe van het bekende merk Komet,
De beiteltjes van Horn, Picco en Simtek kosten 3€ per stuk, 11 stuks voor 30€, plus verzending
Wat ik ook nog heb zijn CBN wisselplaten, kan men harde materialen mee verspanen tot 65 HRC
Voorbeeld de schacht van een HSS frees of boor afdraaien, geen enkel probleem

Welkom op dit forum. Niets mis mee om in deze vraagtopic je hulp te bieden maar als moderator wil ik je even op de forumregels wijzen om niet actief reclame te maken. Gewoon in het geval als je te enthousiast mocht worden.... ;)

Welkom op dit forum. Niets mis mee om in deze vraagtopic je hulp te bieden maar als moderator wil ik je even op de forumregels wijzen om niet actief reclame te maken. Gewoon in het geval als je te enthousiast mocht worden.... ;)
Dag Roelof,
Vandaag via een omweg een mail gekregen van iemand die kleine uitdraaibeiteltjes zoekt
Kan ik op één of andere manier deze in het "Te Koop" gedeelte zetten, ik weet niet goed hoe ik de regels moet interpreteren
Mvg
Luc

Dag Roelof,
Vandaag via een omweg een mail gekregen van iemand die kleine uitdraaibeiteltjes zoekt
Kan ik op één of andere manier deze in het "Te Koop" gedeelte zetten, ik weet niet goed hoe ik de regels moet interpreteren
Mvg
Luc

Hoi knutselaar0. Je moet gewoon een nieuw topic kunnen maken, maar doe het wel in het juiste subforum onder de te koop want direct in de te koop mag je inderdaad niets plaatsen. In dit geval zoek je iets due moet je in het gevraagd deel je vraag stellen.

Dag Roelof
Ik begrijp het nog niet goed hoor
Zoals ik het nu begrijp zou ik in het subforum gevraagd een nieuw topic aanmaken, en de vraag stellen als er interesse is voor deze beiteltjes?
Dat is toch hetzelfde als iets te koop aanbieden?
Op 27 October sta ik met een standje op de stoombeurs in Wijchen met allerlei snijmateriaal
Of geef mij anders een voorbeeld waar ik het zou kunnen doen

Dag Roelof,
Als ik nu in de sectie te koop een paar foto’s zet ter illustratie,
En daarbij mijn mailadres voor verdere informatie, overtreed ik dan de regels?
Voor mij is het ook maar een hobby hoor
Ga je naar de stoombeurs in Wijchen?
Prettig weekend
Luc

"knutselaar0,

Ga je naar de Stoombeurs in Wijchen?
Iedereen gaat daar toch heen?
Daar is het te doen, daar tref je iedereen.
Modelbouwers en
geïnteresseerde niet modelbouwers.

Veel modelbouwplezier,
Willum

Ja hoor, en met een standje van 4 meter
Hardmetaal mini uitdraaibeitels, hardmetaalfrezen, CBN plaatjes voor harddraaien + houders, enz

IMG_2622.JPG

"knutselaar0,

Spijtig
En waar vind ik de sponsorcorner?

Naast de koffiecorner?

sponsorcorner?

Die zoek ik ook nog.

Veel modelbouwplezier,
Willum

De sponsorcorner bestaat al een tijdje niet meer maar dat was een hoekje waar tegen betaling bedrijven konden adverteren.

Back