Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
In theorie is het juist van stafbaar ed. In de praktijk is het een gok of het gewoon doorgeleverd wordt of dat je BTW ed. moet gaan betalen. Als je moet bijbetalen krijg je waarschijnlijk eerst een brief met de vraag om de originele factuur en hierop wordt gewoon het verschuldigde bedrag berekend. Over het strafbaar zijn zou ik me ook niet druk maken, doet het postbedrijf ook niet![]()
Gerard zei:ik hoop dat je een naheffing krijgt waat je akelig van word.
het moedwillig bekloten van de waarde, notabene door er maar 1 tiende (!) van de originele waarde op te laten zetten is KLINKLARE OPLICHTING.
en als dusdagnig ook STRAFBAAR.
als de afzender benaderd word over hoe hij aan die waarde komt, en die geven een copie van je mail.
NAT.
betaal gewoon wat je moet en bedot de boel niet zo .
overigens de spookverhalen van er gift of sample opzetten is ook geneuzel, ook daarover moet je gewoon heffing betalen bij invoer.
ook de spookverhalen van "komt van reparatie" hebben ze geen boodschap aan, dan zou je het appaaraat hebben moeten uitvoeren, dan alleen ben je vrij van opnieuw invoeren.
Verder vind ik het uitermate onbeschoft om een uiterst hulpvaardig iemand (Ron) op jouw manier "de les te lezen''
De informatie is gewoon op het forum te vinden, en anders op de site van de Douane zelf, een site waar Ron ook naar verwijst.
Je hebt binnen een half uur geantwoord, waaruit ik concludeer dat je niet eens de moeite hebt genomen om de draadjes te lezen.
In de 4e post van een van de draadjes staat namelijk het volgende:
En dat doe ik dan ook. Daar is niets aan veranderd.dat mag jij vinden.
Ron verwees me niet naar de site van de Douane, en als ik op het forum naar deze informatie moet zoeken ben ik volgend jaar nog bezig.
Dat deed hij wél; in een van de draadjes staat meerdere keren een link naar de site van de Douane, sterker nog: in een van Ron's eigen berichten.
Weer een bewijs dat je niet gelezen hebt.
Bovendien: 157 pagina's (alleen al één topic) binnen een halfuurtje?
En dat geloof je zelf?
Even goed lezen wat ik nu schrijf:
JIJ stelt vragen. Een aantal van ONS heeft de antwoorden. JOUW gedrag hier zou wel eens oorzaak kunnen zijn dat WIJ die antwoorden niet gaan geven en jou in je sop laten gaarkoken.
Wie denk je dat het grootste probleem heeft?
O, dus je geeft toe dat je ze niet gelezen hebt?dus ik word verwezen naar een pagina waar ik weer verwezen moet worden? handig!
en je verwacht ook dat ik alle pagina's ga lezen om 1 antwoord te krijgen? laat me niet lachen man!
Als je zelfs dát nog niet snapt...verklaar je nader
Dat mag je denken...persoonlijk denk ik dat jij dat bent, maar om de sfeer te behouden zal ik me hier maar niks van aantrekken.
... merkte alleen dat de servo leads iets te kort zijn, weet iemand een nederlandse online winkel die wat 20cm extentions hebben? en ook nog iets, moet je JR of futaba hebben?
Tijd verspild zou ik zeggen als je het me toch niet gaat vertellen