Dag allemaal,
Ik ben nieuw hier op het forum
Ik ben pas begonnen met het leren vliegen met een helicopter
Vorige week 1tje gaan halen in een modelbouwwinkel en aan de verkoper gevraagd wat een instapmodel is om te leren vliegen zowel binnen als buiten. Hij raadde mij een blade 120 SR aan , deze dan maar meegenomen.
allemaal goed, Ik heb al verschillende keren geoefend met vliegen binnenshuis af en toe gecrashed, nu gisteren maakte ik een crash en bleek de schroef van de staart gebroken te zijn , deze heb ik nog kunnen lijmen.
Nu ik weer wil vliegen doet men heli niets anders dan donuts draaien.
heb al bezig geweest om hem te trimmen maar lukt totaal niet
ligt het aan de schroef van de staart volgens jullie? (heb deze er volgens mij terug correct opgezet)
ik heb heel de heli nagezien en alles doet wat het moet doen en er staat niets anders scheef ofzo
aangezien ik totaal nieuw ben in dit genre vraag ik hier om raad aan de pro's
hieronder een filmpje van het probleem
alvast bedankt
http://s58.beta.photobucket.com/user/count3rkill3r/media/MOV03291_zps4b6cd723.mp4.html

Ik ben nieuw hier op het forum
Ik ben pas begonnen met het leren vliegen met een helicopter
Vorige week 1tje gaan halen in een modelbouwwinkel en aan de verkoper gevraagd wat een instapmodel is om te leren vliegen zowel binnen als buiten. Hij raadde mij een blade 120 SR aan , deze dan maar meegenomen.
allemaal goed, Ik heb al verschillende keren geoefend met vliegen binnenshuis af en toe gecrashed, nu gisteren maakte ik een crash en bleek de schroef van de staart gebroken te zijn , deze heb ik nog kunnen lijmen.
Nu ik weer wil vliegen doet men heli niets anders dan donuts draaien.
heb al bezig geweest om hem te trimmen maar lukt totaal niet
ligt het aan de schroef van de staart volgens jullie? (heb deze er volgens mij terug correct opgezet)
ik heb heel de heli nagezien en alles doet wat het moet doen en er staat niets anders scheef ofzo
aangezien ik totaal nieuw ben in dit genre vraag ik hier om raad aan de pro's

hieronder een filmpje van het probleem
alvast bedankt
http://s58.beta.photobucket.com/user/count3rkill3r/media/MOV03291_zps4b6cd723.mp4.html