denk het niet. oxy is eigenlijk in de markt gezet als DE heli die geen upgrades nodig heeft.
ergo: zal wel duur worden.
persoonlijk heb ik de mcxp v2 en trex 250 hier.
beiden zijn schichtig. 250 heeft eigenlijk dat mini formaat een beetje achter zich gelaten.
je moet er aan sleutelen als bij een grote.
alles moet afgesteld worden als bij een grote. en door het formaat kunnen beide wat geduld vergen.
qua vliegen is de 250 dan wel weer net ff wat meer volwassen als de mini heli's
mcpx heeft dan weer als voordeel dat hij vrij crashbestendig is voor een cp heli.
je kan weinig fout doen met afstellen, ding zit in dat opzicht meer in de mini klase.
accu's zijn erg goedkoop. koop er 8, en je kan je helemaal uitleven ;-)
onderdelen zijn simpel en snel om te zetten.
maar nogmaals, kleiner is schichtiger.
en ipv een 250 zou ik persoonlijk dan eerder voor een 450 gaan. je kan er ook gewoon rustig mee vliegen, en bij je houden. en hoover oefeningen blijven de belangrijkste van allemaal
ver vliegen kun je ergens anders ook nog...
en evt een kleine heli voor het ver rondvliegen en andere gekke dingen.
ergo: zal wel duur worden.
persoonlijk heb ik de mcxp v2 en trex 250 hier.
beiden zijn schichtig. 250 heeft eigenlijk dat mini formaat een beetje achter zich gelaten.
je moet er aan sleutelen als bij een grote.
alles moet afgesteld worden als bij een grote. en door het formaat kunnen beide wat geduld vergen.
qua vliegen is de 250 dan wel weer net ff wat meer volwassen als de mini heli's
mcpx heeft dan weer als voordeel dat hij vrij crashbestendig is voor een cp heli.
je kan weinig fout doen met afstellen, ding zit in dat opzicht meer in de mini klase.
accu's zijn erg goedkoop. koop er 8, en je kan je helemaal uitleven ;-)
onderdelen zijn simpel en snel om te zetten.
maar nogmaals, kleiner is schichtiger.
en ipv een 250 zou ik persoonlijk dan eerder voor een 450 gaan. je kan er ook gewoon rustig mee vliegen, en bij je houden. en hoover oefeningen blijven de belangrijkste van allemaal
ver vliegen kun je ergens anders ook nog...
en evt een kleine heli voor het ver rondvliegen en andere gekke dingen.