Blade 180CFX

Ah oke, helaas kan ik je plaatjes niet in groot formaat zien.
Maar ben benieuwd,

als deze net zo fijn word als de 3, dan komt 't wel goed met oxy :-)

attachment.php

attachment.php

als je dan toch geld tegen dat ding gaat gooien omdat 't je niet bevalt,
kijk dan naar een micro tail servo van bijv. ServoKing .i.o.d.

geen idee of dat de zwaar is, zit nu wel op mijn oxy 3, en is inderdaad idioot snel.
zo snel dat de tail gain maar op 25% max mag staan .. ;-)

met die micro's verbouwen is elke gram inderdaad weer gewicht, dus tja... keuzes

voor nu de standaard servo er maar ff in zie ik later wel verder en wie weet komen er nog wel leuke servo`s aan de komende tijd.
ik ga met snaar werken dat scheelt ook a in gewicht het frame is al iets lichter als origineel wat de rest doet is nog af wachten.

wie weet nog voor het end van het jaar de onderdelen komen van her en der dus das af wachten en wie weet mis ik nog wat delen dat moet ik nog bekijken als het geheel binnen is maar heb het id dat het wel compleet is.
frsky ontvanger zou moeten kunnen werken met ikon maar dat ik ik dus ook testen. en anders toch een sataliet er bij halen.

Oke, helemaal duidelijk.
Hoop dat je het toestel straks helemaal naar smaak heerlijk vliegend krijgt.
Indien dat zo zal zijn, dan mag je er trots op zijn.
Kan je komende lente en zomer flink losgaan met de 180CFX en flink genieten.
Zelf zie ik me tzt ook nog wel een Blade 180CFX aanschaffen, maar dan gewoon stock BNF out off the box.
Hoorde en las dat alleen de servos knake zijn indien stock BNF versie.
Maar dat zie ik tegen die tijd wel.
Vlieg en kan toch geen hard 3D en houd het veelal bij sportief rondvliegen met af en toe loops en rolls.
De servos zullen dan waarschijnlijk stukken minder op hun flikker krijgen dan iemand er dagelijks 3D mee vliegt.
Maar heb inmiddels al genoeg gelezen en gezien over de Blade 180CFX en het gaat me steeds meer kriebelen.
Ze doen het wat mij betreft erg goed hoor met de kwaliteit van Helikopters bij Blade.
Ik ben een tevreden piloot die dagelijks de nodige vluchtjes maakt met Blade Helikopters en tot op heden nog niets te klagen heb.
Met uitzondering van de Blade 130X, want dat toestel was voor mij 1 groot shit drama gebakje.
De overige toestellen waarmee ik nu ervaring heb krijgen van mij een dikke duim.
Vr Gr Erwin

Top.
Ben erg benieuwd naar je relaas straks.
Het is ook best wel een mooi formaat die 180CFX.
Voor buiten op de kleinere veldjes en voor indoor in de Gymzaal.
Ideaal formaat.
Gaat me steeds meer kriebelen.
Vr Gr E

Back