Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee, dat is niet de oorzaak want bij andere servo op zelfde ontvanger-uitgang treedt het probleem niet op.Het kan natuurlijk ook een compleet verstoorde trim setting zijn. ...
of gewoonweg een fout in de update van de software van de devo6?
Blade heli's (die een Spektrum ontvanger bevatten) kunnen in principe enkel met een Spektrum zender gebonden worden.
Er zijn updates van de software van de devo zenders te downloaden die het mogelijk maken deze zenders te laten communiceren met Spektrum ontvangers op basis van DSM2 protocol. Ik neem aan dat dit hier het geval is (anders zou er helemaal geen communicatie zijn met de andere servo's)
Horizon Hobby geeft bij mijn weten echter geen garantie dat dit ook functioneert. Walkera al evenmin. De combinatie devo zender met een blade heli is dus op eigen risico.
Ruk nou eerst die servohevels eens van de sero's af.
Spul aansluiten
Op helifreak is wel wat terug te vinden. Maar ik heb nog nergens gelezen dat men met de deviation software, die ondertussen blijkbaar ook al DSMX ondersteunt, erin geslaagd is een devo zender met een blade 450 te laten communiceren. Een mCPX en een Nano CPX al wel met een devo10 (maar dan spreek je over micro heli's). Een 450 is toch nog wat anders.
Mijn advies: gewoon bij spektrum zender houden, werkt perfect. Dit gerommel is mij een te groot risico. Wat als zo'n blade 450 omwille van een software fout tijdens het vliegen naar beneden komt?