Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
2x Grr! :twisted:
? FBL systeem heading hold? legsuit?
Een echte flybaar weet toch ook niet waar ie vandaan kwam,
die wil alleen heftige bewegingen tegensturen,
dus lijkt me meer de rate versie dan hh software wenselijk...
je herkent het door even (met stilstaande rotor) op de trainerknop te drukken. Als dan de pitch van vol negatief naar vol positief en terug schiet, moet je de boel opnieuw binden.
Groet, Bert
je herkent het door even (met stilstaande rotor) op de trainerknop te drukken. Als dan de pitch van vol negatief naar vol positief en terug schiet, moet je de boel opnieuw binden.
Groet, Bert
Welke zender heb je?
Bij 'niet-.... curve' zenders neemt t boardje zelf gedefinieerde curves.
Klopt. Hier ook. Dat was dus ook mijn grote verwarring en heeft uiteindelijk geleid tot een ritje naar Niek. Maar de zender moet dan inderdaad wel bijna bovenop de heli liggen. Metertje ervan af en ik kan het dan niet meer reproduceren. Opnieuw binden lost het op..
Ja, meestal bij trillingen is het de spindle, zijn ze nogal gevoelig aan.
Van de week de tailboom 2,5cm verlengt en de tail houd zoveel beter nu, vliegt veel strakker![]()
Hoe heb je de tailboom verlengt als ik vragen mag?
Ik zie dat niet zo als een groot probleem. Maar je moet het wel even weten. Overigens moet je sowieso 3 keer drukken om de motor aan te zetten dus dan zie je gelijk of het niet goed is..
Gewoon een carbonnen buisje kopen met dezelfde diameter (2mm dacht ik)
en op lengte zagen![]()