stef stuntpiloot
Forum veteraan
En de beloofde foto's, hij zit nu aan de lader verdere ervaringen en verschillen die ik opmerk zal ik hier delen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die heb je snel binnen zeg, ben benieuwd naar je bevindingen. Ik had ze ook meteen besteld(7 juni) maar: "left Hong Kong for its destination on 14-Jun-2011" dus dat zal vast nog minstens een week duren.En de beloofde foto's, hij zit nu aan de lader verdere ervaringen en verschillen die ik opmerk zal ik hier delen.
Yep maar ik heb ook begrepen dat door ze op de plek te houden de kogeltjes er af kunnen breken Of heeft de eigenaar hiervan daar ook geen last van gehad? Ik zag een vergelijkbare mod ook met hotglue een dun lijntje er voor gemaakt
Precies. Ik vraag me ook af of je door het fixeren van de linkjes niet een verhoogd risico loopt dat je de swashplate vernield bij een crash. Volgens mij zitten juist daarom de linkjes niet al te vast..
Mooie Canopy.
Ziet er strak uit.
Zag gisteren dat die Turnigy Lipo packies bij HobbyCity inmiddels ook alweer zijn uitverkocht.
Gaat knettershard.
Zijn er al mcp-X piloten hier die hun mcp-X inmiddels al hebben ge-upgrade met alu parts?
Vr Gr E
Hi Erwin,
Ik heb er sinds 3 weken een Rakonheli alu swash opstaan, een wereld van verschilwaar ik met de plastic swash na 20 vluchten al speling had op de kop blijft dit nu strak
De rest van die parts zijn meer blingbling denk ik......
Grtz Rudi