Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zie NU ben ik dus weer in de warJe mag wel linken naar producten van winkels.
Je mag niet een discussie, of geschil met een winkel op dit forum bespreken.
Een geschil moet je direct met de winkel oplossen, en het is dus niet gewenst om een winkel via dit forum te bashen.
Oo wat apart, kreeg een hele goede *tip van een top gozer, dat kan JIJ toch niet zijnAha ik denk dat ik al een idee heb waar je je mcx2 gaat halen :wink:
Ga je nog andere dingen modden op je mcpx ?
Die push rods vliegen er (gelukkig) snel af dat zorgt weer voor minder schade ,Heb trouwens men eerste schade aan men mcpx. Nuja schade... Bij een crash is er gewoon een linkje afgesprongen en heb geen flauw idee waar het is. Snel gefixt met de bijgeleverde reserve rodjes
Wel vreemd, ik heb nog steeds negatieve pitch als ik de pitch stick op 0 zet. Aan de maingear ligt het niet en de main shaft kan ook niet verzakt zijn aangezien die 'vastzit' met dat schroefje erdoorheen aan de bovenkant vd body (onder de swash. Ik ken de exacte naam er niet van)
Iemand nog een idee wat dit kan zijn? Zender heeft standaard spektrum insteliingen.
Yup net zoals mijn Rapids die zijn ook 4channel coaxiaal ,MCX2 is toch een Coaxiaal?
Dat jij nog schik hebt van een Coaxiaal naast het vliegen van je mcp-X.
Ik kon het niet opbrengen.
Die mcp-X vliegt zo geweldig dat het voor mij erg lastig kan zijn om daar nu een andere Micro naast te hebben die net zo goed vliegt.
Noem me verwend................ha ha ha ha ha ha.
Vr Gr E
Goh in volle snelheid de mcpx in je woonkamer rondracen is voor mij alleszinds niet evident. Zou ik met een mcx2 wel meteen doen
Heb trouwens men eerste schade aan men mcpx. Nuja schade... Bij een crash is er gewoon een linkje afgesprongen en heb geen flauw idee waar het is. Snel gefixt met de bijgeleverde reserve rodjes
Wel vreemd, ik heb nog steeds negatieve pitch als ik de pitch stick op 0 zet. Aan de maingear ligt het niet en de main shaft kan ook niet verzakt zijn aangezien die 'vastzit' met dat schroefje erdoorheen aan de bovenkant vd body (onder de swash. Ik ken de exacte naam er niet van)
Iemand nog een idee wat dit kan zijn? Zender heeft standaard spektrum insteliingen.