Oke, dat ben ik met je eens Student.
Ben toch nog wel erg nieuwsgierig naar hoe die nieuwe Blade mcpX BL er straks uit zal komen te zien.
We gaan het meemaken en hopelijk voordat de lente is aan gebroken.
HackWar: neen, ik heb totaal 0,0% aandelen bij HH.
Ben wel gecharmeerd van de spullen die ze maken, schaf ze indien interesse hebbende dan ook aan, maar daarmee is de kous af en houdt het helemaal op.
Ben alleen erg positief verbaasd over hoe goed en duurzaam bepaalde Blade helikopters zijn.
Ik vlieg veel en vaak en daarmee worden mijn toestellen op duurzaamheid en kwaliteit flinker aan de tand gevoeld als de piloten die af en toe met hun RC helikopters rondfladderen.
Ik merk dus aan den lijve hoe goed mijn Blade helikopters het doen, en dat keer op keer op keer.
Neen, ben geen vette 3D vliegenier, maar de belasting op mijn toestellen met mijn toch wel rag-gedrag is van dusdanige aard dat het spul flink te leien heeft.
En geloof me: ik laat ze er flink overheen knappen.
Met name daarom ben ik dus behoorlijk lovend over de Blade toestellen.
Neen, niet allemaal want heb ook een aantal toestellen gehad die mij alleen maar shit en ergernis bezorgden.
En dat is als je veel vliegt toch echt geen lolletje.
Spul mot het gewoon naar behoren doen en weinig tot zelden uitval hebben.
Niet telkens motten upgraden of zaken verwisselen om het toestel lekker vliegend te houden.
Kortom: ik ben een heuse Blade fanaat.
Net rond vieren nog met de mcpX BL rondgejakkert op veldje.
Rond half 5 moest ik toch echt stoppen, want zag er geen drol meer van.
Ze heeft nu sinds de servo cleaning 30 vluchtjes erop zitten, en tot aan vandaag houdt ze het kranig vol.( dik 80 vluchtjes in totaal nu )
Ja, ik ben verdomde trots op haar.
Ze presteert boven verwachting.
Op naar morgen en zondag.
Dan weer flink genieten met de andere vliegmaatjes en hun Helikopters.
Vr Gr Erwin