Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Allemaal bedankt voor de reacties maar ik vrees dat 't allemaal wat te ver is, 'k ben van Oost Vlaanderen..Ik ga nog enkele daagjes nadenken, 2dehands MCPX en brushless ombouwen in afwachting van een levering ncpx'en bij mijn vertrouwde winkel, of toch maar eens naar de andere kant van 't land bollen om eentje op te halen..
Het is een keer wat anders dan de gangbare filmpjes. Ik moest lachen.
Blade Nano Smack in rain - YouTube
en
Blade Nano smack in the rain 2nd Attempt - YouTube
Groet, Erwin
Nouw heli's zijn binnen
Het is echt een verbazingwekkend sterke heli die echt heerlijk vliegt
Ik kan hem (nog ;-) ) niet vergelijken met andere heli's maar hij reageert heel mooi op de besturing
Voor de eerste vlucht heb ik gas en de uitslagen naar 50% en de pitch naar 140 gedaan en het langzame hand vergroot tot 85% op de uitslagen met 40% expo
Nu heb ik ook al een keertje geprobeerd een looping te maken maar toen kwam ik tot de harde conclusie dat een heli bij pitch down de andere kant op stuurt;-)
Nouwja geen schade achteraf enkel een heel klein scheurtje in de kap. Verder geen bladspoor of kapot ldg dus het gaat goed voor de eerste 5 vluchten
Ook heb ik gas eens op 100% gezet en dan word het helemaal feest!
De heli word dan opeens veel strakker met wind en natuurlijk zijn de pitch pumps al helemaal leuk dan
Nooit gedacht dat die kleine heli's ook konden "farten" haha zal vast niet door de geluidssnelheid komen ;-)
Iemand nog tips voor dit beestje?
Groeten Robert
Nee is echt zo ;-)
Het board heeft de servo's zo Gemixt dat je bij full pitch maar een deel van de servouitslag
Gebruikt en als je 140% gebruikt dan gaat hij gewoon leuker en is vooral de pitch pump met een veel mooier geluid (vast stallende bladen :lol: )
Super helicoptertje in elk geval haha
Tja enkel dat farten is wat er bij komt voor de rest heb je de pitch pump wat sneller
Jij hebt zo te zien ook zo'n nano, al problemen met de motor?
Wat is boggen?
Opsekop heb ik al redelijk vaak geprobeerd maar ik krijg het nog niet voor elkaar om het zo te doen dat hij niet crashed.....
Ik denk dat ik het inplaats van boven dat zachte kleed maar eens buiten ga proberen bij beter weer
Die snelle reactie op pitch is toch echt leuk het bevalt mij wel dat heli vliegen maar groter gaat het voor mij niet worden haha vliegen blijft toch mijn favoriet![]()