Als je M3 gaten in de hardpoints gaat tappen is het misschien verstandig om een flinke hoeveelheid glas of koolstof vezeltjes er door te mixxen. Een epoxy microballoons mix is vrij bros en de draad zou er snel uit kunnen scheuren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ruim een jaar geleden zei diezelfde Fotor nog tegen mij en Kuip: "Nee, dat gegooi, dat is niets voor mij"Fotor zei:Waarschijnlijk heb ik in Arnhem dus ook 2 vliegtuigen mee.
Nou, het eigenwijze gat is toch gevonden hoor. Vanmiddag wilde ik nog wat vliegen ondanks de wind. Na twee starts toch maar besloten dat het te turbulent was. De laatste landing was niet zo zachtjes (maar ook weer niet kneiterhard) en 3 van de 4 nylon boutjes braken. 2 boutjes heb ik redelijk eenvoudig kunnen verwijderen, de 4e wil echt niet uit zijn holletje komen. Sneetje maken en schroevedraaier erin: nylon draait aan gort. Met een tangetje schroef proberen te pakken: boel draait nog meer aan gort. Klein boortje erin: accu boormachine leeg en boortje scheef naar binnen waardoor deel schroefdraad naar de knoppen is. En nog steeds is het schroefje er niet uit! Ik wacht maar even met verder proberen voor ik de hele vleugel in de hens steek.Ik heb gaten geboord in de hardpoints en tot mijn verbazing kon ik alle gaten redelijk makkelijk de schroeven aanbrengen. Normaal is er altijd wel één gat dat net scheef zit.
Het is dat ik niet zo hard kan gooien als Loet, anders zou hij serieus concurrentie gaan krijgen :rolling: