blitzer beetle herboorte RESULTAAT

Via die site heb ik hem toen ook besteld, veder staat er niet veel bruikbaars op vond ik, chassis delen vallen ook tegen wat er zoal te verkrijgen is.

Ik heb zelf de Stadium Blitzer.

inderdaad, interessant. Lang niet alles, maar toch goed om weten. Ik heb net een 2de leeg chassis tweedehans gekocht voor reserveonderdelen.

na een tijdje afwezig te zijn geweest denk ik ik kom nog es weer langs.

Ondertussen gaat het top met mijn stadium blitzer en idd, het is precies hetzelfde chassis behalve de kap.

Ik heb er een nieuwe regelaar en 14x2 turns brushed in gegooid en hij gaat als de brandweer.

Ik heb hem van ebay.

Hier mijn showcase ( ik wou hier eigenlijk foto's posten maar om de één of andere reden lukt mij dat nooit)

P.S. het probleem zat hem niet in het spur-gear het pinion gear had zo'n beetje de hele tanden er af.

P.P.S weten jullie nog leuk hop-ups voor deze auto?

Laatst bewerkt door een moderator:
leuk. Al ben ik zelf verkocht aan de kever kap. Is deze kap een lexan? Ziet er wel zo een beetje uit.
Ja met zo'n motortje zal dat wel in orde zijn.
Hop-ups weet ik niet meteen, ik vind dat hij goed rijdt zo.
Ik heb een plaatje gemaakt voor de batterij en elktronica af te dekken, ik vond dat wat bloot liggen.
En zo de bovenste armen waaraan de wielen vastzitten heb ik opgeboord om met een busje te kunnen bevestigen. Zo lost de schroef daar minder snel.
Voor de rest niets eigenlijk: de vering vind ik dik in orde voor een standaard setje. Ik heb achteraan pro line banden, anders zijn de direct afgesleten als je eens op asvalt rijdt. Verder denk ik dat hij nog origineel is(buiten motor wel en zo).
Veel succes met de jouwe!
Kort geleden een leeg chassis voor weinig bij gekocht voor onderdelen. Daar let ik wel wat op gezien de blitzer niet mee te koop is. Voor de rest ben ik er niet echt spaarzaam mee, al rijd ik niet zo vaak.

dat is idd geen slecht idee dat plaatje want mijn batterij valt er telkens uit als ik de auto op de kop houd (De persoon waarvan ik de auto gekocht heb had ook de orginele houder er uit gehaald) en de auto zit vol stof en steentjes etc.

Maar ik vind het wel fijn dat er in het midden dat ding zit waar zo'n MSC op kan daar kan ik onderin mijn regelaar doen en daarboven mijn ontvanger dat past precies en blijft goed vast zitten.

Of de kap lexan is, ik heb geen idee deze kap zat erbij (die kerel had hem wel vol verlichting zitten dat was in het begin wel grappig maar nu valt het helemaal uit elkaar) ik ben idd ook al bijna door mijn banden heen maar ach ik gebruik hem een beetje gewoon om mooi mee te bashen.

de regelaar en motor kreeg ik bij mijn 2e hands TT-01 en de zender/ontvanger bij mijn 2e hands T-maxx. ik ga binnekort een 2e hands rustler VXL kopen maar of die de fun-factor van de stadium aankan dat moet ik nog zien.

(ja ik ben 15 dus mijn budget is nog niet zo heel ruim en dan is E-bay, marktplaats en het kopen/verkopen forum geweldig.))

wel ja, mijn plaatje heeft wel een gat waar de regelaar door steekt. Anders pastte het niet, maar natuurlijk ook voor koeling.

Ik koop ook graag 2 de hands hoor. Zo hou ik het lekker goedkoop.

hee voor de geïnteresseerden ik was vandaag bij mijn oma in de lutte en daar worden allemaal nieuwe wegen aangelegd dus daar moesten we natuurlijk even rijden:

[URL="
1[/URL]

[URL="
2[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
hmm ik ben ook niet mee.
Op dat eerste filmpje, kan het zijn dat je schokbrekers wat olie kunnen gebruiken? Hij stuitert een beetje.
Ik had daar ook wel eens op gereden denk ik :)

Ik heb nog wel wat olie liggen die doe ik er wel in ( het is toch niet zo heel erg als je nieuwe en oude olie mengt?) en dan vandaag weer proberen we moeten me zusje toch weer ophalen.

Ik snap wel wat jullie bedoelden dat er nieuwe olie in moest er zat haast geen olie in

in het vervolg de oude olie eruit en met een wc papiertje goed vanbinnen schoonmaken

nou het zal wel niet heel vuil zijn geweest want de rubberen kapjes waren nog helemaal schoon.

Back