BNK MAC Vlijmen 31/05

Normaal rij je op droog met bigshots (fijne topjes), als het nat is verkiezen sommigen de IFMAR stud (dikkere, grotere toppen) omdat die niet zo snel vol modder plakken. Ook als het halfnat en losser zand is, rijden er veel op studs.

Die 2 banden zijn ook de enige toegelaten banden voor de BNK's op zand (de enige van de toegelaten banden die werken op zand, je mag ook met schumacher mini pin rijden maar dat zal geen succes zijn).

Low_E -> als elke ding gose zoals gepland ... Ik zie niet in waarom niet;)
En : if every thing gose as planned ... I don't see why not

ja weet ik :-) Morgen kom ik met tom, dan is de familie compleet! Ben jij er ook morgen? Ik ga proberen je geld mee te nemen, doe me eraan denken als je me ziet want m'n geheugen is een zeef!

Heeft er mss iemand van de lokale of bnk rijders setup voor b4, die ik kan gebruiken.

alvast bedankt kriske.

van de werkzaamheden om de slijtage te beperken heb ik wijnig gevoeld.
resultaat 1 stel voorste hole chots
1 stel blockhaeds
1stel rondom ifmarstud silver
en 2 stellen bigchots
en da is alleen dat van mij he die van iris zijn er nog niet bij.
wel een goede setup gevonden en met nog wat hulp van arjan nog verbeterd zowel de setup als de manier van rijden.
al bij al een geweldig weekend gehad en weer veel geleerd.

hu? werkzaamheden om slijtage te beperken? Werkzaamheden om een trap aan het podium te zetten, da's iets anders hé!

En voor de honderste keer: dat is enkel als het kurkdroog is zoals gisteren. Ge moet ook rekenen dat ge op een koers maar 6 minuten per heat rijdt.

Back