BNK MAC Vlijmen 31/05

zelfde fout gemaakt wauter .
dacht ook slijtage.
in elk geval was fun alleen spijtig van de wijnigge opkomst van andere piloten .
hoe meer zielen hoe meer vreugd he

bart, die fout was op u bedoeld zenne :-) Ik was me gewoon aan het afvragen van waar je die info haalde over werkzaamheden ivm slijtage, tot ik die post van arjan een stukje terug zag staan :-)

het was ook clubrace is kampenhout, daar zat ook wat volk, en het bnk in vlijmen is nog veraf, zaterdag ervoor zal er wel wat meer volk zijn.

zondag beide setups geprobeerd, en zit toch meer in de richting van die 1e, 'zware' setup. Toch zeker de voorkant van de auto!

Hey Kris, ik rij ook met losi shocks hoor, dus als je niet volledig kan kopiëren dan maar zo dicht mogelijk :-)

Ik ben geëindigd met deze setup:
Front:
Shocks onderaan buitengat, bovenaan middengat.
Oranje veer, oranje piston, 35 olie, geen limiters

Achter:
Shocks onderaan binnengat, bovenaan extra binnengat (zie light setup).
Gele veer, rode piston, 25 olie, 2mm limiters
4° toe in blok (RyMart Racing - Associated) bijna helemaal naar beneden scrollen

Achteraan zal ik waarschijnlijk wel terug naar de normale setup gaan, roze veer, olie 30, en normale binnengaten zowel onder als boven.

Hey Kris, ik rij ook met losi shocks hoor, dus als je niet volledig kan kopiëren dan maar zo dicht mogelijk :-)

Ik ben geëindigd met deze setup:
Front:
Shocks onderaan buitengat, bovenaan middengat.
Oranje veer, oranje piston, 35 olie, geen limiters

Achter:
Shocks onderaan binnengat, bovenaan extra binnengat (zie light setup).
Gele veer, rode piston, 25 olie, 2mm limiters
4° toe in blok (RyMart Racing - Associated) bijna helemaal naar beneden scrollen

Achteraan zal ik waarschijnlijk wel terug naar de normale setup gaan, roze veer, olie 30, en normale binnengaten zowel onder als boven.

Das waar, bedankt voor de setup, zal er ene op doen daar.

kris.

Back