BNK Stokrooie 2009

Het Japanse RB5 onding is/heeft:
- de betere, zoniet de beste shocks?
- heel fijn om aan te sleutelen, af te stellen
- heeft metrische schroefjes
- rijdt en stuurt gewoon goed(indien goed afgesteld, maar dat geldt voor alle auto's natuurlijk)
- zéér degelijk(robuust)
- exclusief?
- maar minder goede support

- de motor aan de verkeerde kant van de achteras

:-P

Ik was als ex-touring janet in mijn eerste BNK en als enige Kyosho piloot toch maar mooi sneller dan hem...aangezien hij baaninzetter stond voor mij!:)

uhhhh wesley rijd ook al een jaar rb5 kyosho hoor (stond 5 plaatsjes achter je) en die heeft wel gezien dat er nog 1 reed

Laatst bewerkt door een moderator:
de commentaar van de baaninzetter bij de start van de B-finale 2WD is gewoon schitterend!!! zie filmpje. Ik was als ex-touring janet in mijn eerste BNK en als enige Kyosho piloot toch maar mooi sneller dan hem...aangezien hij baaninzetter stond voor mij!

Of zou het commentaar komen van de cameraman die stiekem de 4WD won ;-)

Dat AE maar eens uit zijn pijp komt met de B5! Ik geloof er al niet meer in, zeker niet nu er niemand naar het WK gaat...

Trouwens, de B5 gaat helemaal uit zachte spleetogenplastic zijn, en geen enkel stuk gaat tegoei passen :-D

Vertalingen
----------
Uit zijn pijp komen = er vaart achter zetten
tegoei = goed

Dat AE maar eens uit zijn pijp komt met de B5! Ik geloof er al niet meer in, zeker niet nu er niemand naar het WK gaat...

Trouwens, de B5 gaat helemaal uit zachte spleetogenplastic zijn, en geen enkel stuk gaat tegoei passen :-D

Straks heeft het forum muug veel hits van buitenlanders die google-en op B5 en AE en spleetogenplastic

Ohjah, de volgende topcompetitie 2wd's gaan zijn van Traxxxas, Ansmann ! En die kosten dan maar 60euro!

X factory heeft nu ook een plastic chassis. Dit chassis is eigenlijk beter dan het graphite, maar wordt niet in de kit meegeleverd. Dat mag je extra bijkopen, als een tuning optie... Als die B4 2 keer rapper verslijt, ben ik nog altijd goedkoper af :-)

hoever staat arjan eigenlijk al met het verslag.
en ps wouter das het zelfde als in de 4X4 nen tamia verslijt al als ge der naar kijkt dus laat staan rijden.
en die kost ook stukke van mensen

ik doe m'n best, wou het gisteren doen maar 't is nimeer gelukt... Er staat gewoon in dat ge allemaal een bende onnozelaars zijt, en da ge ni kunt rijden :-)

Back