BNK Stokrooie 2009

had dan de sproeiers 10min aan gezet dan had je terug grip genoeg :p
fijn te horen dat je tevreden bent over de aanpassingen.
grtz jeffrey

Hey, waar is de rechte lijn naartoe? (Het DarkSide clubke gaat kwaad worden)

Aanpassing ziet er op de foto wel goed uit. Komende zondag eens gaan kijken hoe het loopt.

Elvo een baan waar Ballistic Spikes goed gaan, daar mag je als DarkSide rijder niet boos op worden.....

patrick heeft gezegt tegen mij dat er zaterdag gereden mag worden.
maar dan moet er zeker niet verwacht worden dat het zondag goed gaat liggen.
want denk niet dat het parcour nog gelijk gemaakt gaat worden tegen zondag.
grtz jeffrey

met andere woorden, diegenen die zaterdag gaan trainen, verkl*ten het eigenlijk voor de rest :$

'k Denk dat ik zaterdag dan maar niet kom rijden. En als al de anderen dat toch doen, ben ik een domme kl**t natuurlijk

Als de baan kapot is doordat er 10 man op rijdt, dan gaat ze met het bnk na 2 heats even kapot zijn hoor. Vroeger was dat toch allemaal niet zo'n probleem? ALs iedereen een paar putten dichtschupt is de baan weer in orde.

Ze gaat trouwens rapper kapot gaan door altijd nat te sproeien volgens mij. Meer grip = meer graven in het zand. Minder grip is gewoon schuiven.

Als de baan kapot is doordat er 10 man op rijdt, dan gaat ze met het bnk na 2 heats even kapot zijn hoor. Vroeger was dat toch allemaal niet zo'n probleem? ALs iedereen een paar putten dichtschupt is de baan weer in orde.

Ze gaat trouwens rapper kapot gaan door altijd nat te sproeien volgens mij. Meer grip = meer graven in het zand. Minder grip is gewoon schuiven.

Stokrooie en Vlijmen op het gras : de laatste "old school" circuits. In dit perspectief, heb ik Arjan al gezegd dat hij zijn goldtub RC10 terug moet nemen. :D

Ik ben het met Wouter eens dat sproeien de degradatie alleen maar erger maakt op een BNK met 50+ deelnemers. Wel goed idee voor clubraces.

Back