BNK Stokrooie 2009

Hi,
Nu Zondag zou ik meedoen aan jullie club race met een schumacher cat sx,
Maar welke banden gebruiken jullie op de 4wd auto's daar?
En met welke dikte van stabilisator stang voor en achter?

Mvg
Wesley

Hi,
Nu Zondag zou ik meedoen aan jullie club race met een schumacher cat sx,
Maar welke banden gebruiken jullie op de 4wd auto's daar?
En met welke dikte van stabilisator stang voor en achter?

Mvg
Wesley

De veilige keuze is een Losi IFMAR stud in red of silver compound. Ik zou red nemen : iets veelzijdiger.

Stabilo's op de CAT SX : absoluut geen ! In stokrooie heb je een redelijk soepele ophanging nodig.

Bedankt voor de info Stefke.

Is er daar zondag een winkelier die meedoet en banden verkoopt?
Want ben niet zeker dat ik aan de juiste banden zal geraken tegen zondag.
En velg ook natuurlijk.

Bedankt voor de info Stefke.

Is er daar zondag een winkelier die meedoet en banden verkoopt?
Want ben niet zeker dat ik aan de juiste banden zal geraken tegen zondag.
En velg ook natuurlijk.

Behalve voornoemde zal er geen winkelier aanwezig zijn, tenzij Bart V. E. er is met de voorraad van Topspeed.

Ik geloof dat de Patriiieeek van Laer van den Hobby Car shop wel komt de zondag.. Dan zijn er banden beschikbaar, maar ik weet niet of die velgen voor nen Cat heeft..

Ik geloof dat de Patriiieeek van Laer van den Hobby Car shop wel komt de zondag.. Dan zijn er banden beschikbaar, maar ik weet niet of die velgen voor nen Cat heeft..

Losi of Tamiya velgen passen ook als je de bij de CAT bijgeleverde hex gebruikt voor de voorvelgen. Asso velgen passen alleen achteraan. Voor de voorvelgen moesten die van asso weer speciaal doen : hun hex is dieper dus dat is geen straight fit ivm Losi of Tamiya velgen.

al naar den tom (alonso) gebeld;
die brengt de stock van de luc normaal mee.
wij zullen er een poging op wagen om er te geraken want Frankrijk is redelijk lang rijden.

Losi of Tamiya velgen passen ook als je de bij de CAT bijgeleverde hex gebruikt voor de voorvelgen. Asso velgen passen alleen achteraan. Voor de voorvelgen moesten die van asso weer speciaal doen : hun hex is dieper dus dat is geen straight fit ivm Losi of Tamiya velgen.
Ha ja da merk heet ni voor niks associated (vertaald is da associaal waarschijnlijk) en die moeten toch wat anders dan de andere doen hé..

alleen oefening baart kunst he.
dus oefenen en blijven oefenen zeggen ze dan.
binnen kort zelfs prive les van het extreme team op eden park.
goed he

Back