yup, maar ik, als noob, kan alle training gebruiken.
komkom, ga gewoon de zaterdag ook Ludo

da besant ni
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
yup, maar ik, als noob, kan alle training gebruiken.
komkom, ga gewoon de zaterdag ook Ludo
da besant ni
Hi,
Nu Zondag zou ik meedoen aan jullie club race met een schumacher cat sx,
Maar welke banden gebruiken jullie op de 4wd auto's daar?
En met welke dikte van stabilisator stang voor en achter?
Mvg
Wesley
Ik heb ook nog een vraagje kwa banden wat moet je op een B4 gebr worden van banden?
mvg
Hi,
Nu Zondag zou ik meedoen aan jullie club race met een schumacher cat sx,
Maar welke banden gebruiken jullie op de 4wd auto's daar?
En met welke dikte van stabilisator stang voor en achter?
Mvg
Wesley
Ook studs, rood of zilver, of bigshot ook rood of zilver, voor ja das wa anders.
Losi rib, rood of zilver, proline rib,of mini spike shumi, enz.
Bedankt voor de info Stefke.
Is er daar zondag een winkelier die meedoet en banden verkoopt?
Want ben niet zeker dat ik aan de juiste banden zal geraken tegen zondag.
En velg ook natuurlijk.
Ik geloof dat de Patriiieeek van Laer van den Hobby Car shop wel komt de zondag.. Dan zijn er banden beschikbaar, maar ik weet niet of die velgen voor nen Cat heeft..
Ha ja da merk heet ni voor niks associated (vertaald is da associaal waarschijnlijk) en die moeten toch wat anders dan de andere doen hé..Losi of Tamiya velgen passen ook als je de bij de CAT bijgeleverde hex gebruikt voor de voorvelgen. Asso velgen passen alleen achteraan. Voor de voorvelgen moesten die van asso weer speciaal doen : hun hex is dieper dus dat is geen straight fit ivm Losi of Tamiya velgen.
Hoe Bart stokrooie is toch in de limburg (Belgie) en niet in Frankrijk..al naar den tom (alonso) gebeld;
die brengt de stock van de luc normaal mee.
wij zullen er een poging op wagen om er te geraken want Frankrijk is redelijk lang rijden.
wij zijn op vakantie . Maar hebben hier al wel gaan trainen op een lokale piste met gravel.
En zo wint ge dus BNK's heOMG !!!!