BNK vlijmen gras

Het kon niet uitblijven .
nu we beginnen aftellen naar ons laatste bnk dit jaar moet dit dan ook besproken worden.
wat we der zeker gaan nodig hebben is
ne dik vette moteur
en nog wat restanten van bigchots of studs .
een tent , sleurhut , of rijdend huis .
en nen bbQ
dus weer een goed recept voor veel fun

Laatst bewerkt:
wat we nog meer nodig hebben is wat structuur in het geheel. Al dat losbandige gedoe moet maar eens afgelopen zijn. En omdat het zo goed bevallen is in Stokrooi hebben wij ook gedacht een vrijwilliger te moeten inschakelen om het geheel in goede banen te leiden.

ACF51BB.jpg

Ik ga zowaar een welgemeende poging wagen om de panache neer te leggen, kom dat zien, kom dat kijken!
Mini Spike breed gelijmd, buitenste rij wegknippen?

Rij er eerst mee zonder toppen te knippen. Op astro knip ik binnen en buiten weg, omdat dat weinig verschil maakt in stuur maar veel in stabiliteit. Op gras is 't anders omdat die veel dieper wegzakken, en ge trouwens na een tijdje meer op zand dan gras aan 't rijden zijt.

6,5, panache lipo's regelaar op 7 en een paar studs( en 10 voor armen) en ge kunt u muug amuseren

buitenste rij wegknippen?

Begin met een halve buitenste rij, en beschouw de eerste paar packs op Zaterdag als irrelevant naar set-up wijzigingen toe. Zondagnamiddag op het zand snak je misschien naar een toppeke meer..

@Arjan: dit jaar graag weer de Elvo®© bochtencombinatie :-) Die was heerlijk vorig jaar.

voor de rijders die er nog nooit geweest zijn, het parcour is vanaf nu gesloten tot zaterdag 26/09/09 tot 12u zoiets, daarna open en gaan met de buggy maar dan.

lol,;)

ga eens naar frankie (noens ) bellen om te horen of die vrij is dat weekend.
heb die zijne gsm nr hier nog wel ergens slingeren .
die heeft een walvissen huid en die kan dat geweldig ref spelen .
this maar een idee he

pfff als er weer zon dildo onder de rijderstelling komt staan schreeuwen dat we stil moeten zijn kun je wesley vast uitschrijven hoor
man krijg nog een dikke nek van die gast
joey

kan der niet aan doen maar die gast heeft dat goe gedaan .
soms mischien iets te maar der moest iets gebeuren en dan is ineens kei hard der in vliegen en kordaat de enigge manier om de mensen terug wakker te krijgen .
en daarvoor is de noens ne supper kerel .
zoals het hoord en top op de letter precies en zo hoord het toch te zijn .
anders zijn het geen bnk's meer maar kermiskoersen

Helemaal mee eens! Het is goed als er iemand langs de baan oplet dat er geen valse starts zijn en er voor zorgt dat iedereen die uitvalt netjes op de stelling blijft staan totdat de race klaar is.

haha die fuhrer die snapte dat niet zo goed, Chambrant viel uit en bleef mooi boven wachten, werd hij naar beneden gestuurd....

idd mischien moet iemand eerst ff de regels leren als hij daar gaat staan en dan pas schreeuwen
naar de rijders
als dit altijd zo blijft met een furher onder de rijdersstelling dan ga ik naar de kermiskoersen hoor
als je de hele week wordt afgeblaft door je baas (of zoals ik mijn vrouw) wil je ook niet het weekend
ook nog is naar een gillend keelgat kijken

Ook nog eens even melden dat als er mensen opmerkingen, suggesties en dergelijke hebben voor reglementswijzigingen voor 2010 ze deze officieel moeten indienen en best ook naar de vergadering komen die daaromtrent georganiseerd wordt.
Dat ik volgend jaar niemand meer hoor zagen over 'ik wil dit of dat' zonder ze eigenlijk een aanvraag hebben gedaan.
Als er clubs zijn die in 2010 bij hun een BNK willen, dan moeten ze ook maar eens contact opnemen, hoe vroeger hoe beter.

FBA: Belgian Federation Automodelsports

Normaal is het de bedoeling dat je voorstellen naar je club stuurt. De club zou die moeten bundelen, en voorleggen aan AL hun leden. Op die manier gezamenlijk club standpunt bepalen en die standpunten doorgeven aan willy voor de vergadering. Daar wordt dan alles besproken, en gestemd. Simpel. Ik heb wel een paar ideeën voor volgend jaar, buiten heel het bandengedoe, wat meer een vete is tussen winkeliers blijkbaar.

Back