BNK vlijmen gras

Voorstel, als we nu eens bij wijze van test het BNK in vlijmen op gras eens met voor en achter met mini spike's rijden.

Ik ben voor. ;)

ik ben ook voor zeker weten.
wou dat zowiszo doen maar dan krijg ik nen DQ en dan geraak ik niet door de qualifs

Voorstel, als we nu eens bij wijze van test het BNK in vlijmen op gras eens met voor en achter met mini spike's rijden.

Ik ben voor. ;)

Lijkt me niet handig om de regels 1 race voor het einde aan te passen. Ook is er geen enkele reden voor om dat te doen. De huidige banden gingen voorgaande jaren ook goed op vlijmen gras.

Ook zijn er mensen die nog geen mini spike 2 banden hebben, en deze jaag je dus weer op kosten. Zeker omdat mini spikes beter gaan dan de huidige banden, dus als je mee wilt komen moet je de banden aanschaffen.

Lijkt me dus geen goed idee.

Overigens reden we vroeger tijdens de jaarlijkse grasbaanrace in vlijmen altijd op mini spike banden en dat ging altijd super goed, dus dit hoeft niet nog een keer getest te worden.

geef je gelijk wouter maar voor de 4X4 is voor iedereen alles bijna geklonken.
en ga niet voor mijn vrouw nog studs plakken want die heeft ze niet .
maar heeft al wel mini spikes . (waar ze dolgraag op rijd trouwens)
ook voor mij maakt het niet uit maar wou op die manier laten zien dat ge nog enkel voor twee pisten dan andere banden moet kopen . en dat ge al de rest op de spikes gaat kunnen rijden .

Ik weet nog niet zo zeker of minispikes in vlijmen sneller gaan zijn dan studs hoor :-) In koekelare waren studs duidelijk beter, hoe meer het gras weggereden wordt, hoe beter voor studs. Dus ALS volgend jaar studs en spikes toegelaten zijn dan zal vlijmen gras de enige baan zijn waar er geen duidelijke voorkeur voor één van beiden zal zijn.

Ik ook, maar steven op studs, en toen ik die na de koers ook eens probeerde viel ik bijna achterover van de hoeveelheid grip dat die gaven. Gij rijdt dan ook 4wd, en veel tegenstand had je ni echt hé :-)

@Bart :

Franky Noens ?? ARE YOU F*CKING KIDDING ME ?

@the rest :
Voor de regels : Over de banden is al genoeg over gezegd. voor mij mini spikes en nog iets voor op zand/klei (Gezien de leverings- en consistentie problemen liever geen Losi's). En voor de 4wd ga ik het nog een keer vragen : controll tyre uitbreiden naar aangedreven wielen ipv achterwielen.

@Bart :

Franky Noens ?? ARE YOU F*CKING KIDDING ME ?

maar nee stef dat is best ne goeie gast.
alleen als ge die op zijn tenen gaat staan of niet aan de regels houd dan
is die een beetke erger dan wat we gewoon zijn.
maar voor mij de perfekte kandidaat ref

Back