BNK vlijmen gras

Den bolle heeft dik verdiend gewonnen, zeker na de laatste races waar hij super sportief gereden heeft (soms zelfs te sportief!). Ben blij te zien dat ge de stafford capriolen achterwege kunt laten (nu de rest van uw team nog overtuigen :-D )

ik zal eens een hartig woordje met hem spreken! ;)

twas een super seizoen, iedereen bedankt die aan de kant is gegaan in deze
laatste race :)

baan was goed, molen was goed(bedankt chris),wokken nog beter!!!

op naar petit.

gr stefan

inderdaad den bolle heeft heel sportief en proper gereden.
stond er stomversteld van .:D:D:D:D:D:D:D
twas ook niet de simpelste piste om naast en rond elkaar te geraken ,maar het was er zeker fun.
ook de telling was tot in de puntjes verzorgd en mag van mij meer zo zijn.
int algemeen is er in de 4X4 zeer veel vooruitgang geboekt qua sportief rijden
en vooral qua niveau van rijden .
er zijn er dit jaar wel enkele uitgesprongen waar heel netjes en proper mee gevochten en gespeeld kan worden voor een plaatsje en dat alleen al maakte het de moeite waard .
zeker nen proficiat voor de kleine helmond die supper ging en er in de volgende jaren zeker in het oog moet gehouden worden . die gaat nog brokken maken en zeker in aanmerking komen voor de algemene ranking als toekomstig BNK kampioen.
dus eigenlijk al bij al een geslaagd jaar op de piste .
ook de avonden voor het bnk waren zeker geslaagd .
en de rest valt allemaal wel op zijn plaats , kijk al uit naar volgend sezoen.
maar eerst nog een druk bezig wintersezoen in engeland en nederland.

ok was idd een goed seizoen
stond voor de eerste keer langs de baan en niet er op maar heb met wesley mee gestressed
baan was de bom vond ik
gefeliciteert bart je was super dit jaar

op naar de manege
later

int algemeen is er in de 4X4 zeer veel vooruitgang geboekt qua sportief rijden

COME AGAIN ???????????????????

Je kan merken dat dit je eerste volledig jaar is.

Dit weekend is het WEER bijna tot een vechtpartij gekomen. En dan nog met iemand die normaal gezien veel over zich laat gaan. (Ik ga geen namen noemen op een publiek forum).
De reactie van Chris spreekt hierover ook boekdelen.

Soit : genoeg van het negatieve. Het was een goed jaar. Alleen kan ik hopelijk volgend seizoen terug in strijd gaan met de concurrentie en niet meer met mijn eigen auto en setups.

Stefke, ge gaat toch nie beweren dat de Cat geen goede 4wd is ???

hij is in zijn eerste jaar in ieder geval al beter dan dat de Predator was de eerste 10 jaar van zijn levensloop. :D LOL.

Op zich niets mis met de auto, Ik heb gewoon mijn "sweetspot" ermee nog niet gevonden. Ik kwam dan ook van het equivalent van een mak schaap en maakte de overstap naar het equivalent van een razende tijger. Wendbaar, snel, agressief maar als je niet oplet, bijt hij je kop eraf.

Voor mij geen BNKs meer.

Waar je in de F1 niet eens ongestraft over een curb mag rijden, mag je blijkbaar bij het BNK dwars door het veld heen rammen!!
Wat mij betreft hadden er gisteren aardig wat STOP & GOs en disqualificaties uit gedeeld mogen worden.

der zijn der idd nen hoop die de putten wilden vermijden en dan maar even zelf nen doorsteek maakten via andere wegen... och ja

In de 4wd zijn er 5 verschillende winnaars geweest.

In 2wd bestaat de top 20 uit 10 belgen en 10 nederlanders, de top 40 bevat echter maar 14 nederlanders!

en er zijn veeeeeel deelnemers geweest, zeker een record denk ik. ben trouwens bezig met een soort van hall of fame van alle bnk's (en bk's daarvoor). 1996 was toen zogezegd een straf jaar, toen was er echter maar 45 man in 2wd, en 42 in 4wd. Nu 62 belgen in 2wd en 39 in 4wd, niet slecht dus!! Er is ook veel meer volk die 5/7 wedstrijden mee reden dan vroeger.

Wie heeft er interesse in losi shocks: 4 achter en 4 voor.
Zonder veren, voor de rest compleet. Cartridges incl O-ringen recent vernieuwd, demperstangen achter recent vernieuwd.

Heb ook nog de 4 oudere demperstangen en 12 gebruikte cartridges.

Dan nog wat veren:
achter: 2x red, 1x pink, 1x yellow
voor: 2x orange, 1x green zonder verf, 1x orange zonder verf

Heb ook nog een volledige set veren voor en achter, maar twijfel nog om ze weg te doen. Maar voor alles is een prijs hé :-)

Geïnteresseerden weten me wel te vinden, prijs overeen te komen.

groeten!

Wie heeft er interesse in losi shocks: 4 achter en 4 voor.
Zonder veren, voor de rest compleet. Cartridges incl O-ringen recent vernieuwd, demperstangen achter recent vernieuwd.

Heb ook nog de 4 oudere demperstangen en 12 gebruikte cartridges.

Dan nog wat veren:
achter: 2x red, 1x pink, 1x yellow
voor: 2x orange, 1x green zonder verf, 1x orange zonder verf

Heb ook nog een volledige set veren voor en achter, maar twijfel nog om ze weg te doen. Maar voor alles is een prijs hé :-)

Geïnteresseerden weten me wel te vinden, prijs overeen te komen.

groeten!

Yess wouter call me!

Laatst bewerkt door een moderator:
Best er ff bijzeggen dat die beslissing om losi shocks te verkopen gevallen is in Vlijmen Gras, anders is het muug off-topic en krijgen we weer last met modder-haters enzo..

photo.php

nee dat was al in stokrooie :-) dus toch off topic!

Maar ik wil dat ni in de koopjeshoek zetten want dan krijg ik weer reacties van 8-jarigen die niet weten wat een losi shock is. Bedoeling is dat bnk piloten dat overnemen, vandaar dus toch on topic!

ps: ik kan uw bijgevoegde img ni zien

Back