Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
[ Bekijk bijlage 486928 Bekijk bijlage 486929
Volgens mij is dit wat je wilde. Printer maakt nu de tweede serie van 2.
Schuren etc mag je zelf doen. Stuur even je adres, en mob nr per PM.
Gr Fred
Die krulsnoeren zou ik op dit punt niet gebruiken Tom, dat hoort daar niet. Waarom niet gebruik maken van 1,5 mm² gestript zwart installatie koperdraad, dat werkt lekker en is de juiste maat op schaal voor leiding werk van 16 mm, wat dit meestal is.
Cor
Die krulsnoeren zou ik op dit punt niet gebruiken Tom, dat hoort daar niet. Waarom niet gebruik maken van 1,5 mm² gestript zwart installatie koperdraad, dat werkt lekker en is de juiste maat op schaal voor leiding werk van 16 mm, wat dit meestal is.
Cor
Volgens mij niet, want hij schrijft:Hallo Cor,
Ton bedoelt de krul luchtslangen en de krul stroomkabels van de trekker naar de trailer.
Die wil Tom zelf gaan maken.
Normaal , maar nu dus niet.de tanks krijgen aan de achterkant nog wat leidingwerk.. en ben nog aan het experimenteren met de slangen die normaal naar de trailer gaan
Precies, dat bedoel ik!
Schuren en primer staat sowieso nog op het programma.. de tanks krijgen aan de achterkant nog wat leidingwerk.. en ben nog aan het experimenteren met de slangen die normaal naar de trailer gaan.. zit te denken aan stroomdraad op te rollen en dan houdt het hopenlijk de krul vast.
Ik weet dat ze ook te koop zijn, maar dit moet goed zelf te maken zijn denk ik..
Tips hiervoor zijn welkom..[emoji16]
Groetjes Tom
Netjes geworden Tom !