Book Nook N°9 - Secret Castle II by Herby63

Groeten aan alle dioramafans.

Ik kreeg dit voor mijn vaderdag, en plan er indien fysiek mogelijk een kort ziekenhuisverblijf mee op te vrolijken.

De doos:
IMGP6092.JPG

De inhoud:
IMGP6094.JPG

Vorderingen afhankelijk van het herstel.
Bij vroegtijdig ontslag, ga ik er in elk geval tijdens de revalidatieperiode aan werken, en komt IJN Mikasa even op de achtergrond.

Veel modelbouwplezier,

Hartelijke dank voor alle beterschapswensen.
In het hospitaal heb ik niet bijster veel kunnen doen.
Ik was zo danig flink, dat ik de woensdag (26/6) al naar huis mocht, in de liefdevolle armen van mijn toegewijde echtgenote, admiraal, swmbo, ... :D

Enkel wat boekjes kon ik uitknippen en op een blokje lijmen.
IMGP6108b.JPG

Veel modelbouwplezier,

Boeken, boeken, boeken, ... , en nog meer boeken, en kadertjes, alles geplooid uit papier.
Ik gebruik trouwens mijn foto-ets-bending tools om het papier mooi op de vouwlijn te plooien. :)

IMGP6110.JPG

Veel knutselplezier,

Je zou eens moeten komen kijken, dozen en dozen met boeken, nog niet uitgepakt sedert wij het huis van mijn vader hebben leeg gemaakt, en dan zijn er nog zo'n 7 dozen naar een buur gegaan vol boeken over Brugge, historische, culturele en kunstpublicaties. :)

Ik weet niet of dat nog iets gaat worden Herman, wij reizen niet heel veel meer.
Je vader was cultureel en kunstzinnig ingesteld Herman??

De inrichting van het geheime kasteel begint trouwens mooi te worden :):)

Ik weet niet of dat nog iets gaat worden Herman, wij reizen niet heel veel meer.
Het was eigenlijk ook een retorische vraag :)
Je vader was cultureel en kunstzinnig ingesteld Herman??
Vader is decennialang stadsgids voor Brugge en wijde omstreken geweest. Veel bereisd, en geïnteresseerd in alles wat met de geschiedenis van ons vlakke land te maken heeft. En vermits het rijke Vlaanderen nogal wat interesse van verschillende vreemde machtsbekleders opgewekt heeft over de voorbije eeuwen, van Bourgondiërs, Habsburgers tot en met het huis van Oranje :) was zijn interesse en documentatie nogal uitgebreid. :eek:
De inrichting van het geheime kasteel begint trouwens mooi te worden :):)
Thx, voor de geïnteresseerden, vond ik op YT dit leuke time-laps-filmpje van dit zelfde project (spoileralert :) )
[4K] Secret Castle || CUTEBEE DIY Booknook Kit - Relaxing Satisfying Video (youtube.com)

Back