Hoi Allemaal hieroooooooooo
Yes ben net terug van Tiel de fruitcorso bekeken, kmot punten scoren bij men geliefde en ik heb nu int dus ff snel voordat er weer een int storing is.
@Tadango
Oeps das triest, maar wel fijn dat je weet waar het probleem zat, dus in dat geval kan hij zen eigen wel voor zen kop slaan en daarna een beste borrel drinken denk ik.
@Berto
Het intrekmechanisme heb ik bij Sandor gekocht en is van het type (Pro-lynx PL-250 Retracts up to 20 LBS ) kost 149 euries en voor dat geld ga ik niet staan draaien en frezen en dat setje is gewoon super gemaakt en daar hou ik wel van.
@Vosje
Tuurlijk wist ik wel dat jij een Sprint had kerel, maar hoe meer info ik hier krijg van verschillende Sprint vliegers hoe beter het is ook weer voor anderen.
Bedankt voor de foto's hier.
Vanavond eens in men onderdelenstelling gesnuffeld naar servo's, Ger Kovacs wist al tijdje van mij dat ik servo's aan kopen was voor een nieuwe kist, eigenlijk waren ze bedoelt voor de Exocet, maar die laat ik even in de hoek staan.
Dus heb ik de volgende servo's van het schap gehaald om in de Sprint in te bouwen lijkt me wel een goed keuze.
Ailerons Futaba S9351 digitaal 2x Torque 13,8 kg-cm bij 6,0 V
Alevator Futaba S9351 digitaal 1x Torque 13,8 kg-cm bij 6,0 V
Rudder Futaba S9255 digitaal 2x Torque 9,0 kg-cm bij 4,8 V
Flaps Futaba S9404 1x
Nose wheel Hitec HS-645MG 1x Torque 7,7 kg-cm bij 4,8 V Metal gears.
Mijn RC werkt al jaren op 6,0 V dus zal dat nu ook zo wezen dus in sommige gevallen zal de torgue gaan toe nemen, nu is het de vraag of ik overstap op een Lipo voor de stroom verzorging van de RC, aan U dus de vraag of dat verstandig is ?????
Gr Japioooooooooooooooooooooo