Boomerang Sprint

komt goeeeeeeeed

@Pieter.

Voor eind april heeft dat sprintje al lang gevlogen én Japio z'n jetbrevet erop gehaald, zorg ik persoonlijk voor :wink: (gebruik maar zelden fysiek en/of verbaal geweld, maar ja, het doel heiligt de middelen niet waar?)

Effe een lijsie maken want ik denk dat het wel eens druk kan worden dan.

Ger.

Om je jetbrevet te halen heb je wel wat meer kippepoten nodig vrees ik ;-)

(oeps daar gaan de mijne :-( )

wel of geen brevet
wel of geen kippepoten
wel een sprint
wel een hoop gezelligheid
wel gelegenheid om veel te kunnen ouwehoeren
gr.pieter

Yes ik heb het voor elkaar gekregen, mijn pilotenkoppie laat ik mee draaien met de bochten, ut was wel ff pielen maar wel leuk.

http://boomerang12.hyves.nl/album/4...61/0/IAip/#media=0.757488661.IAip&__state__=4

http://boomerang12.hyves.nl/album/4...61/0/IAip/#media=1.757490332.l21I&__state__=5

En dit is de volgende stap

Kop eraf en de Flycam2 erop deze is dan te regelen via de ontvanger.
757585122_5_793d.jpeg

Gr Japiooooooo

Laatst bewerkt:
nou Jaap dat ziet er profesioneel uit hoor .

Goed bezig Jaap.
Maar eeeh ,hoe zit het nou met de 54motor , want daar hoor ik niets meer over??????

Mvg,

Martin.

@Berto

Lachen he.

@Martin

Ik heb even de hele handel op de werkbank gemikt en moet nog het nodige uitproberen, maar ik heb het even druk met allerlei andere dingen.

Ik zal je nog wel ff bellen.

Gr Japiooooooo

effe doorbouwen

@He Japio.

Wel effe die jet afbouwen he, al het andere, op Denny na natuurlijk, is niet van belang.

DUS DOOOOOOOORBOUWEN.

Ger. (ben niet zo dol op kippenpoten :wink: )

Zo Denny is uit het gips getrokken afgelopen maandag en sinds vandaag scheurt ze alweer door ons dorpie met haar gebakkie, dus kan ze volgende week mooi het grasmaaien als therapie en ik hoef dan minder voor haar te zorgen.

Dus dat betekent KNUSSELEN aan men sprint en men A300 en men Pipertje enz enz sssttt ni verder vertellen maar komt goed jihaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Ik weet wel zeker dat ik veel te vliegen heb in 2010 en dat is ook de bedoeling.

Gr Japiooooooooooooooooooooo

...............\\\|||||||///
.................\--.....--/
.................(\@..@/)
-----oOOOo---(_)---oOOOo-------

TATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

En niet jatten van mij ja

Gr Japioooooooooooo

Fijne feestdagen en een gezond 2010

Back