Boomerang Sprint

@Ger

Deze is doorzichtig geel
images

Nee grappie die slang is toch egt geel.

Gr Japioooo

Hola Japie,

Super zeg, van harte met geslaagde maiden! :thumbsup:
Mooi dat de combinatie kist/motor een schot in de roos is. Nog kleine dingen die je wilt verbeteren of is de kist nu 100% naar je zin (alleen nog vliegen dus :twisted: )?

Nog filmpjes geschoten?

Vlieg ze!!!

Gastvliegen bij EMCR

Geweldige maiden en een geslaagde vliegdag.

Ik wil de vreugde niet verstoren maar voel me genoodzaakt hiet toch te reageren:

Het zal (nog niet) algemeen bekend zijn, ook niet bij alle leden van de EMC Rozenburg, dat sinds de Algemene Leden Vergadering van 23 februari 2010 gastvliegen (dus door niet leden) onder geen enkele voorwaarde meer is toegestaan.

Op de diverse redenen en motivatie ga ik hier niet in, dit is een besluit dat door de leden genomen is.

Het moge duidelijk zijn dat onze vereniging en vliegveld een aantal unieke eigenschappen heeft waar we als leden en als bestuur heel zuinig op zijn.

Iedereen is welkom om te vliegen maar dan wel als lid! Dus meld je aan zou ik zeggen.

Met vriendelijke groet,

Robert van den Brink,
Secretaris EMCR

@Roob

Even voor alle duidelijkheid, ik heb mij dus via de website, al 2x aangemeld voor een lidmaatschap bij de EMCR en tot op heden geen reactie van de EMCR ??, kan wezen dat ik wat fout doe natuurlijk.

De vreugde zal er niet minder om wezen hoor, ik had zelfs extra geld mee genomen, om als er iemand die daarvoor bevoegd is, mijn lidmaatschap van de EMCR gelijk kon regelen.

Ik zal u dan via een pbtje alhier mijn lidmaatschap bij u aanmelden, kijken of het dan lukt om lid te worden van EMCR is wel zo prettig, mooi vliegveld en leuke mensen.

Gr Japiooooo

jaap dat is echt niet het teflon slangetje
teflon is zeer stijf en hoog temp bestandig en ziet er mat transparant uit

dit vraagt om echt een binnenbrandje

Hee Japio,

alvast welkom bij de club.
anders had je even Alexzzzz moeten kontakten die zit er bovenop ;-)

Kunnen binnenkort dus vaker legaal afspreken :D

Grt,
Berto.

@Sandor

Wat doet dat stukje gele slang dan in men doos ??

@Berto

dat vaker vliegen op Roz dat was mijn plan ook namelijk, kheb pb gestuurd maar nog geen antwoord terug of ben ik te ongeduldig nu.

Gr Japioooooo

dat de boel er goed uitziet hebben we in dit draadje wel gezien en gelezen en vliegen kan hij ook wel dus die keuring zal ook wel goedkomen Peterjan
gr.Pieter

dat de boel er goed uitziet hebben we in dit draadje wel gezien en gelezen en vliegen kan hij ook wel dus die keuring zal ook wel goedkomen Peterjan
gr.Pieter

niet alles is vanzelfsprekend in het leven , het is tenslotte wel JAAP GAASBEEK waar we het over hebben:mrgreen:

Via de website heb ik geen aanmelding van je ontvangen Jaap. Nu ben ik pas sinds een maand bestuurslid+webmaster, maar het aanmeldsysteem via de site werkt toch wel probleemloos. Als je mij een pb stuurt met je emailadres, dan stuur ik je het aanmeldingsformulier, deze moet je dan zelf uitprinten en opsturen.

Jeetje kijk nou iedereen is gelijk wakker

@Pieter

Kijk Pieter dat zijn nog eens wijze woorden van je, PeterJan mag men kissie best wel ff keuren hoor.

@Butler

Behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst, of juist wel !!!

@Alex

Ik zal men best eens doen

Gr Japiooooooooo

Hey Jaap,

Ik kan je kist wel keuren hoor samen met alex of ger kovacs want de rest is geen instructeur op EMCR al zeggen ze van wel. :p:p:p:p:p

Back