Boomerang Sprint

Hoi ik weet dat er een paar Boomerang Sprints vliegen, maar ik ben even kwijt wie er mee vliegen.

Ik wil gewoon even afkijken hoe de spullen zijn ingebouwd, gezien ik er 1 heb aangeschaft incl een Jetcet P80.

Gr Japiooooooooooooooooo

Sprint !!!!wie........

Ha die jaap,
Wie was dat toch met de sprint in koln !!!!!
Ik kom er niet meer op wie het was !!!!!
Zou ik dat kunnen zijn japio !!!!
Ik zal vandaag wel even wat foto's maken voor je.

gr VOSJE ;)

Laatst bewerkt:
Bij ons vliegt pim met een boomerang. Naja vloog, zijn 2e is bijna klaar ;) Weer met een P80. Erg goede combi maar zorg dat je alles goed naar voren inbouwt! Hij wordt snel staart lastig. 118K is meer dan voldoende vermogen en met controleerd gasgeven haal je met een 2.5L tank de 10 min.

Hee Jaap,

had je al gesproken via de phone maar vanaf deze zijde nogmaals gefeliciteerd met je aanschaf.

Zodra deze klaar is eindelijkl de meetings afstruinen en vliegen ipv steeds wel weer iets wat niet werkt.

Veel bouwplezier toegewenst en ik zie je zowiezo volgende week zaterdag :yes:

Greetz,
Berto.

Hee Jaap,

had je al gesproken via de phone maar vanaf deze zijde nogmaals gefeliciteerd met je aanschaf.

Zodra deze klaar is eindelijkl de meetings afstruinen en vliegen ipv steeds wel weer iets wat niet werkt.

Veel bouwplezier toegewenst en ik zie je zowiezo volgende week zaterdag :yes:

Greetz,
Frank ;)

Hee Frank kom jij ook naar het watervliegen :yes:

Ech nie,
da's het weekend van Jet Powerrrrrrr!!!

Frank

(Heb Japio nog proberen om te praten om ook het hele weekend naar Jetpower te komen maar da's niet gelukt :nooo: , hij vond watervliegen wèl belangrijker......)

He Jaap gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst DE SPRINT :music:

En eindelijk een echte turbine een JETCAT P 80 SE.

en natuurlijk niet te vergeten inklapbare wielen met REMMEN :D:D

Kan je eindelijk eens normaal gaan vliegen zonder al dat :onweer::black::snipersmile:

Veel vlieguren toegewenst door :pim: en El.

Dank Dank allemaallllllllllllllllll

Sandor bedankt voor de snelle levering en het vertrouwen.

Hier de eerste foto's, wel lekker werken met nieuwe spulletjes en wat mij opvalt alles is zeer kompleet en toppie afgewerkt niks mis mee.

Pling plong een doos voor u
727429385_5_Wdqf.jpeg

Hier de inhoud zeer kompleet en netjes alles
727429420_5_jMd8.jpeg

Hier de kist in geel besteld in oranje gekregen ??? zal wel niet op voorraad geweest zijn, maar maakt niet uit tis een prachtkist of ni som
727429477_5_vTzC.jpeg

Nu eens kijken waar ik alles netjes ga plaatsen

Gr Japiooooooooooooooooo

@Henk

Dank voor de link kan ik mooi kijken hoe jij als ervaren bouwer de spulletjes erin knutselt.

@Vosje

Oeps was jij dat in Porz ??? graag foto's kan ik mooi vergelijken.
Ik ga je eerdaags weer zien.

@Tadango

Ja die kist bedoel ik dus hij stond achter mij in de rij op Appingedam, oeps is ti plat gegaan dan???.

@Berto

Tja sommige weten alles veel eerder als anderen

@Frank
Ik ga zaterdag lekker watervliegen ze kunnen me niet missen daar aan de waterkant kennelijk, waarom weet ik ook niet hoor hahaha

@Gerald
Kijk jij snapt ook gelijk alles he, kan ik vliegen en gelijk men KJtjes testen.

@Ger

Een boef ben jij ook he, je wist al dat ik dit zou aanschaffen, mooi man ik kijk al uit naar het invliegen van de sprint en de gezelligge vliegdagen.

@Solex

Je naam zit ook niet mee he, ik heb Lisand nog gemailt maar geen reactie erg jammerrr

Gr Japioooooooooooooooo

Hee Jaap,

Kijk dat zijn nog eens leuke nieuwe speeltjes voor een mens :yes:

Die oranje kleur misstaat de kist zeker niet hoor ook wel een mooie striping.
Moet ook in deze natuurlijk wel een pilootje he :teacher:

Heb je ook de retracts er meteen bijgekocht of moet je daar nog even voor shoppen?
Of gaan de retracts van je andere kissie hierin (past dat?) en wordt die fixed?

Even doorbouwen dan kunnen we volgende maand allebei een maiden maken op een gezellig vliegdaggie ;-)

Berto toch wat zou je denken ???? die pootjes maak ik zelf, geef ik er gelijk een eigen smoeltje aan en natuurlijk gaat er een pilotje in wel 1 die goed kan luisteren en mijn humor snapt, anders schop ik hem er gelijk weer uit hihihi.

De kleur en de striping is niks mis mee, nu alleen nog PH-JPO erop en de Nederlandse vlag dan weten ze gelijk van wie die kist is he.

Komt goed, ik ben er erg blij mee, maar Intro zal ik ook goed krijgen dat is mij de eer te na, ik kreeg al een belletje van een koper dus toch ma ff ni dacht ik zo.

Gr Japiooooooooooo

@Henk

Ik heb dat draadje eens door geworsteld/gelezen en daar staan een hoop bruikbare tips in, mijn dank is enorm.

Gr Japioooooooooooooo

Jaap, ja, die is plat ;) Iets te veel risico, te laag en te snel. Dan iets teveel doordraaien in meskant en klap, zo de grond in. Ik was er niet bij maar een hele tijd later vonden ze nog onderdelen terug :) Motor flinke schade en de kist was weg. Geen brand gelukkig. Poten edg zijn nog bruikbaar maar ontvanger edg zijn ook verloren. Maar de 2e is al bijna weer klaar :)

Is zo`n motor dan nog te repareren ? of heb je dan grote kans dat hij nooit meer lekker loopt.

Back