Borstelmotor E-Sky Honey Bee King V2

Status
Niet open voor verdere reacties.
De vernieuwde borstelmotor EK1-0006 met kogelgelagerde as en geschroefde bedrading i.p.v. gesoldeerde, is nog maar mondjesmaat te verkrijgen, helaas. Misschien nog een zending voor het einde van het jaar, aldus www.rctechnics.nl en www.v-nix.nl ; de Xtreme 380X is ge-upgraded wegens te snel doorbranden van de controlunit van de Honey Bee FP/CP2, werkend op 11,1V (3cellen) (het aantal windingen op de rotor is vergroot); deze motor (oude versie) is iets beter dan de oude versie EK1-0006, de nieuwe versie is maar moeilijk verkrijgbaar en een stuk duurder (E15,95) dan de nieuwe EK1-0006 (E9,-). www.aerotronic.nl zou deze volgens de site leveren kunnen, maar na diverse emails/telefoontjes kan ik maar geen contact met de eigenaar van deze webwinkel krijgen (Aldert). Weet iemand wat in dit laatste geval de oorzaak kan zijn?:confused:

2e vraag: via www.dm-modellbouw.de (kom veel in Duitsland) werd mij de goed verkrijgbare Graupner speed 300 geadviseerd (E10,20), maar ik kan nergens vinden wat de werkspanning/voltage van de twee genoemde motoren EK1-0006, Xtreme 380X vinden (ze werken wel met 3s-lipo's...) en van de Graupner speed 300 is die 6V-12V; WIE GEEFT MIJ ADVIES?:confused:

Hey Taya-Chan..
Volg jij een journalisten opleiding ofzo, :mrgreen: ;)
Waarom kijk je niet gewoon naar een goede borsteloze oplossing eigenlijk?

ik begrijp niet dat je geen contact met aerotronic kan krijgen hij is goed ben al vele malen
bij hem thuis geweest hij heeft alles heel veel op voorraad
en is goed in begeleiding van artikelen top

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back