Bouw 1912 Zuiderzee Botter

Hier mijn bouwproject van een Zuiderzee Botter uit 1912, een bouwpaket uit 1980! :0

Laatst bewerkt:
Die link doet t niet :( Maar dit interesseert mij wel :D let niet op me naam :mrgreen: Als je vraagjes hebt over de botter.. vraag het mij dan maar :D :D

Larsio,

Ik zie dat je nog niet aan het bepalnken bent.
Op de site van Dry Dock Models staat een beschrijving in het Engels hoe je goed kunt beplanken.
Hier naar toe en dan klikken op "Hull Planking"
Er was op de ModelbRouwers site een Nederlandstalige afgeleide, maar die lijkt verdwenen.
Als je me PB't kan ik je een PDF kopietje sturen.

Succes met de bouw,

Wim

Larsio,

Ik zie dat je nog niet aan het bepalnken bent.
Op de site van Dry Dock Models staat een beschrijving in het Engels hoe je goed kunt beplanken.
Hier naar toe en dan klikken op "Hull Planking"
Er was op de ModelbRouwers site een Nederlandstalige afgeleide, maar die lijkt verdwenen.
Als je me PB't kan ik je een PDF kopietje sturen.

Succes met de bouw,

Wim

ik ben namelijk wel al aan de beplanking van het voordek begonnen maar er komt nog wel meer dit was nog best simpel want was bijna een recht vlak. nog bedankt voor de site daar kan ik wel wat mee. nieuwe foto's volgen binnen paar dagen

grtz larsio

Ik volg het wel hoor! :wink: Maar ik had niet direct gedacht aan je space.. Maar ziet er goed uit hoor :D!

Ga zo door !:wink: hou je trouwens het originele nummer of zet je er een elburgs nummer op ? :mrgreen:

Misschien kan je beter hier een bouwverslag maken als je graag wil dat wij het volgen en reageren.

Als ik en de mede forummers voor ieder bouwverslag naar een andere site moeten haken de meeste af denk ik.

Ik volg het wel hoor! :wink: Maar ik had niet direct gedacht aan je space.. Maar ziet er goed uit hoor :D!

Ga zo door !:wink: hou je trouwens het originele nummer of zet je er een elburgs nummer op ? :mrgreen:

weet nog niet zeker wat voor nummer ben nog aant kijke ik denk gewoon het originele nummer

Laatst bewerkt:
Misschien kan je beter hier een bouwverslag maken als je graag wil dat wij het volgen en reageren.

Als ik en de mede forummers voor ieder bouwverslag naar een andere site moeten haken de meeste af denk ik.

jah weet ik maar foto's uploade doe het niet goed bij mij:(

Tuurlijk wel.. ALs jij je fotos op je space hebt geplakt.. Dan klik je met de regter muisknop op de foto.. dan ga je naar eigenschappen.. Daar ergens in het midden staat een link.. De hele link kopieer je.. En die plak je tussen
.. Dus
..

Christian

Hier bijvoorbeeld, je nieuwste foto ;)
y1p22WXvVxS-nw512BKwNHs2n-0xMJqe9NxJDbOY-UW0xzIwmlO9vRv_xbRL-2-OBBB4d7VyCPTkY0

(Als hij niet werkt, is dat omdat spaces op een hele vage manier werkt, en afbeeldingen een veel te lange link geeft zonder extensie)

ok bedankt hea ga nu ff me laatste update hier op zette dan ga ik gwn zo verder
thanx
grtz larsio

Laatst bewerkt:
hier is de laatste update van de botter

grtz larsio

y1p22WXvVxS-nx5Qu_BihBTpOac_drLaKLNDOAnnEi3NI4m5e29utb2-khdtVtE3P75Iccl8tT7SL0

y1p22WXvVxS-nzhG3tXIJAm89rQk16pNpBKdEORPYGhunPPAhUmTsOM5i-fgC6HRVCt0nTZKsQz1CU

y1p22WXvVxS-nwd_HFJpdjgB8Eftgp0RVlJsWt2gCSzKmIztW-kSWDxzey5AJBAInBrMoD9fFlweFY

y1p22WXvVxS-nx_Ueq9vcWJYQjx_95k73rWi_FQz-HIkdHI7V40ow_fOdgFAbFj3J9LpnHuObk2-5s

y1p22WXvVxS-nxRV1HUfY3mQ7l65X9WBWg-VAAagXmW5-XOG1FnnKIHbfpu-zBlBuUOATXrC-xPggA

y1p22WXvVxS-nw512BKwNHs2n-0xMJqe9NxJDbOY-UW0xzIwmlO9vRv_xbRL-2-OBBB4d7VyCPTkY0

heb nog iets grappigs meegemaakt het bouwpakket komt uit 1980 en zat onder in de doos nog een garantiebewijs in:P

Laatst bewerkt:
Back