B
Botter
Guest
Super!
Wij hebben sinds september weer een historische botterwerf in Elburg. Zit nou eenklein museum bij in waar iemand ook bottertjes bouwt.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Super!Wij hebben sinds september weer een historische botterwerf in Elburg. Zit nou eenklein museum bij in waar iemand ook bottertjes bouwt.
![]()
Leuk deze reaktie uit Elburg. Als je deze draad terugvolgt vind je vele leuke reakties mbt botters en met name ook uit Elburg. Ivm de nuttige tips die ik kreeg had ik beloofd de boot te benoemen naar Elburg en dat doe ik dus ook. De EB is dus van Elburg zoals jij natuurlijk wel weet, maar anderen misschien niet, en de 85 is het volgnummer. Ik schat namelijk dat er in Elburg een dikke 80 botters gebouwd zijn. Was trouwens nog lastig om deze letters op het zeil te krijgen. Schilderen of plakken ging niet, dus daarom speciale letters die met een strijkbout zijn aan te brengen.
Wat bedoelde je trouwens met bottertjes bouwen in het museum? Een schaalmodel dus? Lijkt me leuk om daar eens rond te neuzen!
Op naar het volgende projectje:bday:
Kapitein Fred
Waar kan ik een bouwplan bemachtigen voor een botter model?
Waar kan ik een bouwplan bemachtigen voor een botter model?
Mijn dank!
Coen Visser
Nieuw Zeeland
Email:
ken_visser@xtra.co.nz