Klopt, eerst goed schuren en dan veel grondverf, en daarna plamuren schuren, plamuren schuren enz.........netjes! ik denk wel dat je veel plamuur nodig zal hebbenmaar ja zolang het maar uiteindelijk glad is (of juist niet
)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, eerst goed schuren en dan veel grondverf, en daarna plamuren schuren, plamuren schuren enz.........netjes! ik denk wel dat je veel plamuur nodig zal hebbenmaar ja zolang het maar uiteindelijk glad is (of juist niet
)
Klopt, eerst goed schuren...
en daarna plamuren schuren, plamuren schuren enz...
Heb het bekeken, word toch rooster model, en dan het stuurrooster van pvc pijp.Voorbeeld van stuurrooster: Klik
Zo heb ik het in mijn spits staan. Het is een krachtig systeem, ik kan er zelfstandig mee varen (zij het achteruit, maar varen is varen)
Dit geintje heeft een andere gebruiker (SRS) op schaal 1 tot 40 gebouwd, die kan dus vrij klein.
Voor de kanalenboegschroef verwijs ik je naar Stephan le Sage, die heeft hier ervaring mee.
De spanten lopen in de lengte van de romp, en het is gewoon triplex van 3,6 mm. Ik heb er al meer op deze manier gebouwd.Aparte bouwmethode voor de romp. Geeft dat geen problemen met de stijfheid van de constructie?
Verder ziet het er veelbelovend uit.
Onder de stuurhut komt een "schaar"" ipv van een paal.Aparte oplossing, maar wel een lage kruipijn zo...
Zo door bouwen, ziet er goed uit. Het vervolg zal wel goed komen lijkt me.