Bouw Brandweer MB Actros

• Topicstarter Topicstarter marcelinets
  • Startdatum Startdatum
Marceline, dat geloof ik best, maar ik vertel je alleen maar dat zeker de bovenste as verkeerd in elkaar gestoken zit.
Wat je doet met deze informatie, is helemaal aan jou :D
Succes in elk geval
cor

Gisteren geprobeerd een mal te tekenen van de bak op karton,was best lastig om te doen omdat niet alles vlekkeloos verliep.
Na proberen op de truck kwam het toch redelijk uit na wat knip en pas werk,ook de kisten komen nu aardig in de richting.

Nu het volgende deel mal goed proberen over te tekenen op abs plaat.
Tips zijn welkom.

Foto,s volgen binnenkort.

hallo ramses

De voorste twee assen sturen het zelfde,alleen de achterste stuurt tegen zoals bij het orginele voertuig.
Bij de achterste as is de servo omgedraaid,deze staat anders dan de 2 voorste servo,s. en deze worden aangesloten met een Y servokabel.

hallo ramses

De voorste twee assen sturen het zelfde,alleen de achterste stuurt tegen zoals bij het orginele voertuig.
Bij de achterste as is de servo omgedraaid,deze staat anders dan de 2 voorste servo,s. en deze worden aangesloten met een Y servokabel.

bedankt voor je reactie,
stuurt de achterste servo dan volledig uit?
ik heb nu de achterste gestuurde as van mijn truck met een apart kanaal aangesloten op de zender en met de zender geprogrammeerd zo dat deze tegen stuurt en met een uitslag beperking van 50%
maar ik vind het jammer dat ik dan een kanaal kwijt ben op de zender

Dat kan je toch eenvoudig mechanisch oplossen, door het kogelgewrichtje dichter bij het draaipunt van de servo te zetten..
Dan heb je ook minder wieluitslag.
Cor

als je er net als ik een servo delay tussen zet kan je de servo voor de achteras gewoon paralel zeten aan de servo voor de voor as
de delay kan je dan volledig instellen reverse en uitslag en snelhied en het kost je dan dus geen extra kanaal en de delay kosten weinig +/-15,-
Turnigy 3 Channel Servo Speed/Direction Regulator

oke bedankt voor de tip ik wist niet dat je daar mee ook een vertraging kon instellen, ga ik zeker proberen voorlopig heb ik kanalen genoeg

mvg ramses

Dat komt niet goed dan, want die vertraging geldt dan alleen voor die laatste as, dus die gaat dan te traag!
Dat kan je niet willen..
Cor

Hou het topic schoon,tips kan je ook uitwisselen via een pb.

@marcelinets,
Je hebt toch een jeti in de zender gebouwd?
dan kun je het in de jeti ontvanger programmeren.
De bovengenoemde module werkt alleen als een vertragings module. Ook die heb je niet nodig met jeti. Zie mijn uitleg over zenders in het algemene truckers gedeelte.

Cheeta ik heb de F14 met jeti zo gekocht dat inbouwen hebben ze bij rc-point gedaan.
Hoe ik de assen moet laten sturen heb ik via iemand op dit forum en via een ander topic waar dit ten sprake kwam.

Geen idee wat jeti allemaal kan,komt wel als ik zover ben ter zijnder tijd.
Eerst de bouw van de laadbak maar eens tot een goed einde zien te brengen en alles goed past.

Back