bouw Calmato 1400 EP

Foto's ... eindelijk

Heren. Bedankt voor al uw goede adviezen en de persoonlijke hulp die ik van een aantal mensen kreeg. En hierbij de beloofde foto's van de rest van het toestel nu het 'af' is. Nou ja, 'af'. Nog wel e.e.a. af- en instellen, dus gaat 'ie mee naar de club voor controle.

11467477a9695b9771.jpg

De Calmato EP 1400 electro ... voorzien van naam, adres en woonplaats volgens de regels die de club stelt. Netjes weggewerkt onder de vleugel!

11467477a9695cb8c4.jpg

De Calmato in de tuin waait bijna weg ... ai het waait en hij wil al gaan ....

11467477a97edbe5d7.jpg

Ready for take off? Hij wel ... ikke niet!

Laatst bewerkt door een moderator:
Heren. Bedankt voor al uw goede adviezen en de persoonlijke hulp die ik van een aantal mensen kreeg. En hierbij de beloofde foto's van de rest van het toestel nu het 'af' is. Nou ja, 'af'. Nog wel e.e.a. af- en instellen, dus gaat 'ie mee naar de club voor controle.

11467477a9695b9771.jpg

De Calmato EP 1400 electro ... voorzien van naam, adres en woonplaats volgens de regels die de club stelt. Netjes weggewerkt onder de vleugel!

11467477a9695cb8c4.jpg

De Calmato in de tuin waait bijna weg ... ai het waait en hij wil al gaan ....

11467477a97edbe5d7.jpg

Ready for take off? Hij wel ... ikke niet!

Gefeli Olaf!!!!! mooie kist. ik wens je een hoop mooie vlieguren en ik kom zeker ff een keer langs in Woerden.

Greetzz

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit Olaf; nog even en je kan je sig. veranderen :-)

calmato bouwen

Leuke beschrijving van je bouw. Ik was iets later dan jij begonnen aan mijn calmato ep 1400. Ik heb veel gemak gehad van je uitleg. Nog bedankt hiervoor. De mijne staat nu startklaar en is al gekeurd. Aanstaand weekend voor het eerst de lucht in. Zelf ben ik nu een site aan het bouwen, waar ik mijn bouw in beschrijf. Misschien is het nog wat voor de andere lezers en bouwers. Hij is nog niet klaar en er komt iedere dag nog wat bij.

Je vind de site op Bouw een Kyosho Calmato EP 1400
Mail is bertus@bertusdebruijn.nl

Groetjes Bertus.

Graag gedaan ookal is het wel weer even geleden. De Calmato vliegt nog steeds. Heb er wel een andere motor in, maar met de standaard BL motor vliegt hij ook prima.
Ik ben inmiddels heel wat vliegtuigen verder en kan nog steeds niet prima vliegen (ben blij als ik netjes kan starten en landen met een trainer), dus ... heb ik weer een trainer gekocht. De Calmato doet het wel nog steeds alhoewel hij er steeds gehavender uit komt te zien door de harde landingen.
Ik heb net de MPX Mentor klaar, dus als het even goed weer is gaat die de lucht in. Ziet er allemaal robust uit moet ik zeggen.

Veel plezier met vliegen en oefen op de simulator. Heb je veel plezier van.

Groet,

Olaf

Back