Rick NL
PH-SAM
Vooral opwarmen vóór de vlucht, zeker in de herfst-winter-lente.... hou je stroom en temperatuur ff in de gaten de eerste vluchten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vooral opwarmen vóór de vlucht, zeker in de herfst-winter-lente.... hou je stroom en temperatuur ff in de gaten de eerste vluchten
Hier ben ik het mee eens.Zonder hier hele discussie over te starten. Ik sleep met 30 meter. Het voordeel van een langere lengte vind ik dat de combi wat rustiger wordt. Maar ik weet ook dat iedereen hier een andere mening over heeft.![]()
Een verstandig besluit. Op een gemiddelde sleepdag heb je zoveel accuwisselingen dat de kans op een foutje toch vrij groot is. Zeker wanneer dat ook nog in een kleine ruimte moet gebeuren. Ik heb ook nooit spijt gehad van de overstap op XT90Afgelopen zaterdag een schrikmomentje gehad
Plus en min van de accu raakte net de motoras met een flinke tik als gevolg. 4mm gold connector flink beschadigd.
Ga dan trouwens ook maar gelijk overstapen op XT90 connectors waarvan een anti spark connector op elke accu
Gebruik al bijna 40 jaar 4mm goldconnectors maar met zulke hoge stromen toch maar op veilig spelen![]()
En volgens mij heeft Adrie 10S dus dan zal hij wel met meer dan 5meter overweg kunnen