Hoi Niels,
de regelaar die je aangeeft, vooral niet aan beginnen. De puurste rotzooi, baggerzooi, slechte elektronica en werkt als een krant etc etc. Al de regelaars die ik van dat type gezien heb (5 stuks) zijn of al uitgebrand voordat ze in een varende boot gezeten hebben, of hebben na 1 of 2 vaarten de geest gegeven.. Specs lijken leuk, maar halen dat naar mijn mening bij lange na niet.
Kijk maar eens bij Jan (pompebled) in zijn topics, over de regelaars die hij gebruikt. Deze zijn ook nog betaalbaar en voldoen (soms na enige verbetering aan de koeling) prima.
De motor is met 3500kv veel 'te heet'. Voor SAW wedstrijden leuk op 4s lipo, maar deze trekken ook hoge stromen, wat resulteert in korte vaartijden.
Qua lipo's zijn de Turnigy lipo's prima! Deze presteren erg goed en zijn super betaalbaar. Je zou 2x 2s in serie kunnen zetten in je cat:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 5000mAh 2S 20C Lipo Pack $19.99
Zoals je ziet, erg betaalbaar. Zeker met de huidge dollarkoers (1 euro is +-1,48 dollar)
2x 2s is beter dan 1x 4s omdat je dan in elke drijver een pakket kan leggen, wat beter is voor je gewichtsverdeling.
De eerste motor (2700kv) die ik aangaf is op 4s lipo ook al goed voor 75km/h+ met nog een redelijke vaartijd.
Groeten Jurriaan