Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Toch weer eens goed nieuws..
Maandag tempex besteld , vandaag opgehaald
Zéér goede service, moet ik zeggen ( heb zelfs een plaat van 20 cm. dikte voor de prijs van één van 15 cm. dikte )
De tempex is er van 15 kg/m³ >>> plaatje weegt dus 6 kilogram
Dirk
mooi
je hebt tempex dus gekocht in Peer, is dat een speciaal zaak voor isolatie?..heeft die een website?
en wat is 15kg/m³ is dat persing 200 ?
Jac,
Dit is een grote bouwmaterialen handel ( Paesen )
Ik had de persing ( 15 kg/m³ ) zo vermeld omdat ik een paar maand geleden bij een andere bouwmaterialenhandel naar tempex had gevraagd EPS 200 van 8 cm. dikte >>> voor de Foka4 ( mijn gedacht was 20 kg/m³ ) Toen ik de platen ging halen en thuis eens gewogen bleken ze omgerekend 25 kg/m³ te zijn....
Bij Paesen lagen ook zelfs tempex platen van 30 cm. dikte
Normaal hebben ze tempex tot 5 cm. op voorraad, andere diktes alleen op bestelling
De bestelling had ik via telefoon in Peer gedaan, afhalen was in hun groot magazijn te Houthalen
Ik zag juist op hun bon dat er PS 15 op vermeld staat
mvg
Dirk
Er is ook Glitsa op waterbasis welke je daar ook mee kan verdunnen.glitsa lijkt me niet zo'n goed idee aangezien glitsa schuim aanvreet
Glas en glitsa lijkt me niet zo'n goed idee aangezien glitsa schuim aanvreet. Tenminste, die van mij wel... In ieder geval gewone gamma piep.
Helaas nergens hier in de buurt een handel die het betaalbaar levert (moet het per m3 bestellen, waar laat je zoiets nou?) anders had ik ook wel leuke plannen voor wat snijwerk..
Ik doe het zeer waarschijnlijk met glas ( 48 grams http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10903) en epoxy
>>> hiervan is 20 meter onderweg ( verwacht het maandag )
Dat van die glasdoek heb je dan helaas niet goed op de site gelezen want dat staat duidelijk vermeld. Ik heb hier ook een paar van die stukken liggen, je kunt er net niks mee..
Op zich is dit géén probleem...
het zou natuurlijk leuker zijn als de stukken langer waren. De kleine overlappingen schuur je zo onzichtbaar weg
Het meeste van de glasmat wordt op de Foka4 vleugels gelegd met epoxyhars,de rest moet dienen voor de Herky ( maar dan met Glitsa misschien )