Bouw Loodstender(s) loodswezen NL

Dank voor de felicitaties voor Max, ik zal ze overbrengen. Hij heeft 3 caps gekregen uit resp. de loodswezen regio's Scheldemonde, Rotterdam en Amsterdam IJmond. Tevens een prachtig sportief jack van het loodswezen. Hij is dolblij met deze 'bedrijfskleding'. Daarnaast nog de nodige 'envelopjes met inhoud'. Daar kan hij prima mee uit de voeten voor zijn modelbouwprojectje. Hij spaart ook voor een iPad, ik ben benieuwd wat het gaat worden.

Als ie 16 wordt maar een toestemmingsformulier zeevaart cadeau ;)
Moest door je ouders getekend worden bij de waterschout als je jonger was dan 18...
Dan alle rangen doorlopen en opnieuw in de schoolbanken.

Voor de opleiding eerst maar eens een vakantiebaan op zee, dan pas weet je of het wat voor je is :rolleyes:

Bedankt!

Bedankt voor de felicitaties. Helaas word ik woensdag pas 15, als ik 16 word mag ik aanmonsteren bij 'zeebenen gezocht'. In de vakantie mag je dan meevaren met een NL rederij om te kijken of je de zeevaart leuk zal vinden. Dat weet ik natuurlijk al lang, ik ga toch lekker meevaren volgend jaar!

Hercules in dienst gesteld bij SMG IJmond

De nieuwste Loodswezen regio SMG IJmond heeft de eerste tender in dienst gesteld na uitgebreide 'seatrials'!

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
"De eerste"? Oeps, dat betekend dat er nog eentje moet komen...... Eerst even bijkomen van alle avonturen met de Hercules klasse.

Dank allemaal, ik vrees dat dit draadje voorlopig even rustig blijft. Wij gaan nog een paar maanden genieten van Hercules en zullen nog een filmpje maken. Daarna gaat Hercules overwinteren in het Zee en Havenmuseum in IJmuiden. Een loodswezen vervolgproject zit wel in de pen, daarover later meer.

Back