Hallo, je heb gelijk beetje weinig info,,
Even voorstellen,,
Kees, torenkraan machinist van beroep, rij zo nu en dan op de vrachtwagen, scania v8 520 trekker, Mercedes, iveco.
Zag vorige maand in het blad, modelbouw, het verslag staan van een Amerikaanse truck, vond dat zo gaaf dat ik besloten heb weer met modelbouw te beginnen, dan een bouwpakket dat is de Mercedes arocs geworden.
(heb in het verleden aan zelfbouw. MOdelbouw gedaan, trekker, omgebouwd, kiepkar, aanhanger) was ik meegestopt, draaibank verkocht, spijtig, helaas.
Mijn plan is om de arocs te voorzien van een voorplaat, voor een sneeuwploeg aan te bevestigen, werkbak, voor op de schotel, verlichting, zwaailampen dachboard verlichting,
Ja dan de zender, had zelf gedacht aan de F 14 van futaba recht toe recht aan zender en ook uit te breiden, is nog steeds nieuw te koop dacht ik,, of weet iemand een alternatief, voor plus mienus de prijs van de F 14???
Dan de serfo, 20kg voor stuursero??
Servo voor te schakelen, welke kan ik daar het best voor nemen??
Kogelagers zijn besteld voor de assen, glijlagers gaan er allemaal uit, verf, spuitbussen,zijn besteld.
Heb jullie nog vragen hoor ik het wel, zal kijken om nog een paar foto's op de site te plaatsen
Gr kees