bouw ''mini'' binnenschip

ik kijk eerst wel even of dit werkt:rolleyes: zo niet kan ik het altijd nog aanpassen:) het scheeld maar 5 mm ofzo dus heel veel zal het niet uitmaken.

Ziet er goed uit en ook lief klein boegschroefje, wist niet dat ze zo klein leverbaar zijn.

Heb al 3x de grotere broer gebruikt en werkte perfect maar wat Klaas zegt klopt idd als je leeg bent maar met beetje belading is het meteen opgelost.

Gr, Ingmar

min of meer: update.

romp in de verf... klo*te werk... waterproofschuren schilderen en dat tig keer..
niet erg bijzonder.. heb er wel foto's van bij interresse:rolleyes:

this_thread_is_worthless_without_pics.gif

full

achterschip weer waterproof geschuurd(word zo wel lelijk)

full

full

bij de volgende update is ie nog een x gerold,watergeprooft en gespoten:rolleyes:

Laatst bewerkt door een moderator:
niet geworden zoals ik gehoopt had:evil:
full

nog maar een x rollen,iets waterproof schuren korreltje 500 ofzo en dan spuiten:yes:

spuiten is toch zo moeilijk niet
kijk hier maar eens naar en dit zelfs zonder compressor

gewoon uit het potteke en het is nog goed gespoten ook

gr raf

hahah leuk idee raf maar ik ga het denk ik toch maar met een spuitbusje doen:)

wat het "perfectionist" betreft... het schip leek erg dof btj krijtbord achtig en had een sinasappelhuidje, in mijn ogen is dat net zo lelijk als zakkers en dat wil ik er dus niet op:rolleyes:dus nog maar een x gerold en dat werd al een stuk beter:worship: nu wachten tot het droog is, effies waterproof schuren en spuiten:yes:bij de volgende update is ie hopelijke gespoten;)

mvg mr. maniac

update...

how shit!!! volgends mij heb ik de verkeerde set-up gebruikt... bij volgas komt mn voorschip bijna 10cm boven het water uit en loopt hij dus veeeuuuulll te hard!:rolleyes: mn boegschroef daarintegen doet bijna nix:?hij draait wel maar zelfs bij windstil weer gebeurt er zeer weinig:evil:

vraag me af of de boegschroef zo weinig doet omdat ik vrij dunne kabeltjes heb gebruikt voor naar voren. foto's van de proefvaart heb ik helaas niet maar bij een 2e zullen ze zeker worden gemaakt:yes:

mvg. mr maniac

Je boegschroef, heb je deze op 12 volt?? das het max wat deze mag hebben en doet ie echt wel wat.
Ik heb deze als heckschroef in de fairmount op 12 volt en voor overzij gaan van en naar de kant is het best te doen, ik gebruik hem zonder regelaar gewoon vol bb/sb.

mvg Robert

hij kan idd tot 12v maar die van mij gaat op 7.2 dus schiet niet egt op... zit op de zelfde accu als de hoofdmotor en dat gaat als een speer:rolleyes: maar even zoeken naar een oplossing zonder extra accu. zou het kunnen dat de draden die naar de boegschroef gaan niet dik genoeg zijn en door een teveel aan weerstand de boel niet lekker draait?

mvg mr maniac

Laatst bewerkt:
Als ik kijk wat voor motortje er op zit ben ik eerder bang dat hij een beetje aan de kleine kant is voor de lengte die hij om moet duwen want ampere´s trekt hij bijna niet dus te dunne kabels verwacht ik niet snel. Ik had in mijn vorige 2 van robbe staan met bijde een 400 motor er op en dat was net mooi maar die was dan ook 220cm dus is daarvan bij jou zou voldoende moeten zijn.

Gr, Ingmar

sommige mensen moeten beter lezen.... vooruitgang is het probleem niet de kop omduwen gaat dus niet egt, gister even getest met een 12 accu en dan gebeurt er eindelijk wat. dus maar even op zoek naar iets dat mn 7,2 overzet naar 12V:rolleyes:

Back