Vanmiddag is het zover dan kan ik mijn Prôtos 500 ophalen.
Hoeveel ?? een Prôtos ;-) deze :
Dit is een foto van de site van Protos straks meer live foto's en de bouw van.
Ik heb al een bouwverslag gelezen van één van de weinige mensen in Nederland die hem al reeds heeft. Deze komt via het officiele kanaal van mijn LHS 4rc.nl
Een 500 size heli voor de prijs van €289,-- met motor en CF SAB bladen en de berichten die ik gehoord heb zijn allemaal zeer positief. De setup wordt ongeveer gelijk aan mijn 500 een 401 met 9257 (een 401 heb ik nog liggen en doet het gewoon goed voor mijn vliegstijl) en 3 x Hitec 5245MG. Ik dacht nog even aan de Hytec gyro HG-5000 met de HSG-5083MG maar ik denk dat deze servo in de combo niet voldoende kracht heeft.
Motor zit al in de kit de regelaar ook weer dezelfde uit als mijn Trex 500 van Allign. Die bevalt mij prima en heeft een hele mooie softstart en een Bec.
Accu's heb nog 6s en 2 x 3s zowel Outrage ,binnen kort de 6s 3000Mha van Outrage deze past in de 500 misschien ook wel op de Protos we komen er snel genoeg achter.
Wordt vervolgt.
Ps een video van de site van de fabrikant :
http://ftp.msheli.com/Video/volo2.mov
We zijn begonnen :
Wat zit er allemaal in de doos
De servo's natuurlijk niet die waren per ongelijk blijven liggen ondankts de goede voorbereiding.
Het echte werk kan beginnen !
En sorry
voor de bijgeluiden ben nog steeds enorm verkouden.
Stap A , De servo's deel 1:
Stap A, De servo's deel 2 :
Stap B , Frame montage :
Stap C , hoofd as, tuimelschijf :
Stap C, vervolg :
Stap D is de montage van de kop hieraan wat meer aandacht.
Stap D, de kop deel 1 :
Stap D, de kop deel 2 :
Stap D, de kop deel 3 :
Stap D, de kop deel 4 :
** Let op dit is versie 1.0 de nieuwe Prôtos met handleinding 1.03 heeft een iets andere montage van de bladhouders !! , later hierover de upgrade video !!
Stap D, de kop deel 5 :
** Let op dit is versie 1.0 de nieuwe Prôtos met handleinding 1.03 heeft een iets andere montage van de bladhouders !! , later hierover de upgrade video !!
Stap D, de kop deel 6 :
Stap E, staartbuis deel 1 :
Stap E, staartbuis deel 2 :
Stap F, deel 1 :
Stap F, deel 2 :
Stap F, deel 3 :
Stap G, deel 1 :
Stap G, deel 2 :
De Electronica :
Het upgrade pakket (+ plus nog wat Electronica) :
Hoeveel ?? een Prôtos ;-) deze :

Dit is een foto van de site van Protos straks meer live foto's en de bouw van.
Ik heb al een bouwverslag gelezen van één van de weinige mensen in Nederland die hem al reeds heeft. Deze komt via het officiele kanaal van mijn LHS 4rc.nl
Een 500 size heli voor de prijs van €289,-- met motor en CF SAB bladen en de berichten die ik gehoord heb zijn allemaal zeer positief. De setup wordt ongeveer gelijk aan mijn 500 een 401 met 9257 (een 401 heb ik nog liggen en doet het gewoon goed voor mijn vliegstijl) en 3 x Hitec 5245MG. Ik dacht nog even aan de Hytec gyro HG-5000 met de HSG-5083MG maar ik denk dat deze servo in de combo niet voldoende kracht heeft.
Motor zit al in de kit de regelaar ook weer dezelfde uit als mijn Trex 500 van Allign. Die bevalt mij prima en heeft een hele mooie softstart en een Bec.
Accu's heb nog 6s en 2 x 3s zowel Outrage ,binnen kort de 6s 3000Mha van Outrage deze past in de 500 misschien ook wel op de Protos we komen er snel genoeg achter.
Wordt vervolgt.
Ps een video van de site van de fabrikant :
http://ftp.msheli.com/Video/volo2.mov
We zijn begonnen :
Wat zit er allemaal in de doos
De servo's natuurlijk niet die waren per ongelijk blijven liggen ondankts de goede voorbereiding.
Het echte werk kan beginnen !
En sorry

Stap A , De servo's deel 1:
Stap A, De servo's deel 2 :
Stap B , Frame montage :
Stap C , hoofd as, tuimelschijf :
Stap C, vervolg :
Stap D is de montage van de kop hieraan wat meer aandacht.
Stap D, de kop deel 1 :
Stap D, de kop deel 2 :
Stap D, de kop deel 3 :
Stap D, de kop deel 4 :
Stap D, de kop deel 5 :
Stap D, de kop deel 6 :
Stap E, staartbuis deel 1 :
Stap E, staartbuis deel 2 :
Stap F, deel 1 :
Stap F, deel 2 :
Stap F, deel 3 :
Stap G, deel 1 :
Stap G, deel 2 :
De Electronica :
Het upgrade pakket (+ plus nog wat Electronica) :
Laatst bewerkt door een moderator: