Hoi Bert,
De eerste canopy die ik ontving was al gescheurd in de doos.
Ze hebben in het begin wat problemen gehad met de productie van de dunwandige canopy waardoor het materiaal wat bros werd.
Later heb ik een nieuwe gekregen, deze heb ik nu nog steeds.
Ik heb hem aan de binnenzijde wel verstevigd met stukken PET fles en een beetje epoxy rondom de aansluit gaatjes en waar hij tegen het frame rust.
Het staartvinnetje is ondertussen ook aangepast.
Deze was veel dunner en flexibeler dan hij nu is.
De rest van de kunststoffen zijn van zeer hoge kwaliteit trouwens (30% carbon gevuld materiaal).
Ik denk ook wel dat hij te vliegen is op 4S...
Maar hoeveel er dan overblijft voor 3D vraag ik me af, sportvliegen zal prima gaan met 2400-2500 toeren, maar ik heb nog geen ervaringen gelezen, zal wel eens navragen.
Edit: gevonden setups 4S 3700 Mah met 16T pinion en 4S 4500 Mah met 18T (=2200 Rpm gemeten), beide op de standaard motor.
Gaat een beetje in tegen de opgegeven 800 Kv van de stock motor??, maar sommige zeggen dat de werkelijke Kv's ong. 80 Kv hoger liggen 880Kv dus...
Ik zou dan gaan voor 4S (met veel Mah) en 16 of 17T op die Kora 15-10 (2328 en 2473 Rpm zijn toeren die jij denk ik ong. zoekt Bas) .
Op 5S kan je trouwens wel gaan voor de Scorpion 1000Kv met een 16T pinion voor 3D.
Ik heb regelmatig contact met een Canadees (testpiloot voor o.a. Logo en Scorpion) en ook eigenaar van een Protos500.
Die heeft op Helifreak gepost dat hij momenteel een nieuwe Scorpion motor met 880 Kv op de Protos aan het testen is.
Deze schijnt krachtiger te zijn en wordt minder warm, maar goed het zit nog in de testfase dus kan het even duren voor deze in productie wordt genomen
Groet,
Eric