bouw Robbe Charter

• Topicstarter Topicstarter BoB de Bouwer
  • Startdatum Startdatum
ik weet niet of die zo af is maar ik zou wel zo ie zo een voorraam er in zeten en zekker je linker zij raam anders heb je al je olie die uit je uitlaat komt in je vliegtuig zitten en dat is echt smerig spul :P

stef

Het folie'n zit er bijna op, ik wil alleen nog wel een mooie streep of vorm met groen folie maken aan de zeikant van de romp want die vind ik zo nog beetje saai!

Het landingsgestel en staartwiel zitten er ook onder, over het staartwiel heb ik zo mijn twijfels want dat plasctic steuntje buigt nu al door ):

heeft er iemand nog tips om de ramen er mooi in te zetten, ik had zelf ergens gezien dat ze stukje omhulsel van een zwarte elektriciteitskabel om de ramen heen deden als raamrubbers!

Ik ga zorgen dat hij dit seizoen in iedergeval zijn maiden nog maakt dus nog even flink doorbouwen!

Gr. Bob

ik weet niet of die zo af is maar ik zou wel zo ie zo een voorraam er in zeten en zekker je linker zij raam anders heb je al je olie die uit je uitlaat komt in je vliegtuig zitten en dat is echt smerig spul :P

stef

Nee hij is zo zeker nog niet af hoor!!!
ramen enz komen er gewoon nog in.

Grt Bob.

beste modelbouwers!!!

zijn er misschien mensen met leuke ideeen voor de zeikant van de romp van m'n charter???

gr Bob.

beste modelbouwers

De bouw van mijn Robbe Charter is klaar.
de motor heeft vandaag even gelopen en deed het goed!
Ik hoop dinsdag de maiden te maken!

Grt, Bob

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste modelbouwers!!!

Vandaag (woensdag) heeft mijn Robbe charter zijn maiden vlucht met succes gemaakt. Ik hoop binnenkort snel zelf nog wat trainings vluchten te maken.

Grt BoB

full

Mijn charter voor de maiden!
Het was nog lang niet zo donker als hier lijkt gelukkig maar dat kwam door de flits van de camera.

gefeliciteert bob met je maiden., ik heb vandaag ook n charter besteld, maar die word elektric en met neuspoot ., ook word de neus wat aangepast in de eind jaren 70 heb ik er ook een gehad en heb er mee leren vliegen., nu liep ik er al n tijd mee rond er weer ns een te gaan bouwen en ik heb sins n paar maanden zelfs mn oude nog zeergoed !! werkende besturing waar ik mee heb leren vliegen de zender robbe luna 35mhz van n colega vlieger terug gehad., en omdat alles nog perfekt werkt kwam ik op dit leuke idee is voormij echte nostalgie leuk toch.

mvgr johan snijders

Gefeliciteerd! Heb het een beetje gevolgd, was ook inspiratie voor mijn eigen projectje. Hoop dat die van mij net zo mooi wordt... filpje?

Back