Zo hij is zi goed als klaar voor een volgende testvlucht.
Alles zit weer op zijn plek.
De gfk tunnel pijpen werken perfect.
Geen vibratie of andere bijgeluiden.
De fans lopen ook niet meer aan, deden ze gisteren op de clubavond.
Ook blijven de motoren nu perfect singroonlopen.
Deden ze gisteren ook niet, omdat de wattsup amperemeter ertussen zat.
Rara hoe komt dat. Kom dan de helft van het vermogen tekort.
Maar daar heb ik een anderdraadje voor in modelelectronica.
Maar ze halen apart toch ruim 45 Ampere (1000Watt)
De gfk tunnel aan de fan.
De uitlaat.
Ook de wiel gaan nu mooi in, en staat die keurig op zijn pootjes.
Ook komt er geen vuil meer in de romp,
Het ruim voor de neuspoot is mooi afgedicht.
Had toch nog mooi een stukje gebogen depron over.
Verder is alles in de romp zo ver mogelijk naar voren gemaakt.
Zoals de servo's voor het neuswiel, en verder zie je 2 aan en uitschakelaars.
Komt doordat de wielen een andere stroom voorziening hebben.
Ook de ontvanger iets meer na voren, die wirwar van draden blijnen mooi inderin, heb ik nergens last van.
Nu allen nog een antennespriet er op.(heb ik al)
En zo staat die nu op zijn ppotjes.
Zo dit was het wel.
Snel deze week nog ontvanger pakketjes maken en spriet plaatsen ,en dan is die weer vliegklaar.
Groeten Han
niet zeuren om filmpje