bouw springer tug

Wat heeft logies met lijmklemmen en lijm te doen.
(logies en ontbijt, overnachten en ontbijt...)

is toch logisch...

de zijkanten doe je met lijm

de voor- en achterkand met leim.

lijm (leim)klemmen erop en drogen (drochen ??? ) maar.

(heb ook last van dyslexie)

bedoel van dat het wel logies is dat je het met lijm doet en met een lijm klem vast zetten

hier zin de lang verwachten foto´s
onder het vijlen van de romp ging mijn vijl kapot
full

hier is de zij kanten van de romp
full

dit is mijn volgende project ik weet het het is een beetje vroeg er voor
full

zo mijn eerste foto´s staander

gr
sieb:banana::banana:

Laatst bewerkt door een moderator:
Omg , waar komen jullie vandaan , die zin is lees en begrijp baar en snap jullie commetaar niet altijd, we delen hier wat met mekaar en er zijn altijd van die mensen die elkaar afzijken ... Niet iedereen kan even goed nederlands....
:banana::banana::banana:

ook goed

maar wie weet hoe je de onder plaat een de zijkanten vast maak dan bedoel ik van er tussen of er op

Ligt eraan hoe breed je de plaat hebt gemaakt (203mm is de totale breedt, dus al je de plaat 203mm breed is, zal je het op de zijkanten moeten plakken), en anders zul je de plaat op maat moeten maken is 203mm-2* de dikte van het gebruikte zijplaatmateriaal.

Neem ook eens de links door die ik eerder geplaatst heb, daar staan genoeg voorbeelden hoe eea uit te voeren.

hoeje de plaad fast maakd , ik zoudie ertuse doe.

makt nied uid hoe je t sgrijvd, mar zoms ist wel erch.

@Mark, it jout neat no??

hoeje de plaad fast maakd , ik zoudie ertuse doe.

makt nied uid hoe je t sgrijvd, mar zoms ist wel erch.

@Mark, it jout neat no??

Als we nu afspreken dat degenen die moeite hebben met schrijven of typen de spellingscontrole (bijvoorbeeld die van hun browser, Firefox heeft die bijvoorbeeld) wat vaker gebruiken om de ergste fouten eruit te halen, en degenen die er geen moeite mee hebben maar zich er blijkbaar wel aan ergeren wat anderen verkeerd typen, er niet de spot mee drijven, dan komen we een heel eind, denk ik. ;)

Back