Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ger Kovacs zei:@Limme, Rene en Gerrit Jan.
Allemaal Turbo twin's of Thundertail met eigenbouw turbine's, dat wordt op de jetmeeting op Rozenburg goed opletten "welke twin of thunder is de mijne?"
Mannen effe doorbouwen nog en dan lekker blazen met die kisten![]()
frema zei:Hallo Gerrit Jan.
Hoe krijg je dat voor elkaar , afgebrand?
Lekkage , of een noodlanding.
In ieder geval is het wel jammer, een hoop bouw uren ,en dan dit.
Jammer Gerrit Jan.
Succes met de thunder tail.
Hoe is het met je turbine ,loopt ie nog goed?
mvg,
Ik had er een nieuwe pomp op gezet omdat ik met de oude pomp op een gegeven moment niet boven de 100 k uit kwam.
De nieuwe pomp heeft een groterde opbrengst de ecu zal hier op aan gepast moeten worden.
Met het op starten kreeg de motor te veel brandstof.
De staart stond in brand , snel naar de auto maar tot mijn schrik de blusser was thuis blijven liggen.
Door een flinke schop tegen de motor aan te geven rolde hij weg van de nu ook brandende vleugel de regelaar ontvanger heb ik nog net kunnen redden. er bleef niets over van het vliegtuig . ik hoefde niets mee naar huis te nemen . dus neem altijd je blusser mee en anders niet op starten. Een wijze les voor de volgende keer. De motor mankeert verder niets aan zo ver ik kan be kijken
gr Gerrit Jan.
Martin.
Limme staat onder 'toezicht' laten we maar zeggen (althans wel onder mijne als ie dat wil )