Bouwverslag Bouw van de DJI F450 met GPS

Ik heb de jumpers gevonden! IK wist niet dat dat in het zakje van de sleuteltjes zat die bij het koffertje hoorde! En zo klein die dingen 0.o

Lol.

Ik ga zo naat die sleutels kijken.
Dat alarm vd zender is simpel. Die staat infesteld op 9.3 volt
Even lang drukken op links boven en dan naar beneden. Dan zie je het vanzelf staan.

Dat is erin gekomen na de update vd zender

Ondertussen werkt de boel :) Gebind zonder de jumpers, alles is gedaan met behulp van Yov. Nu sta ik voor de volgende uitdaging...... het goed instellen van de gps-atti-manual op de SA switch (3 punts schakelaar). En dan kunnen we proefvliegen :)

Ondertussen werkt de boel :) Gebind zonder de jumpers, alles is gedaan met behulp van Yov. Nu sta ik voor de volgende uitdaging...... het goed instellen van de gps-atti-manual op de SA switch (3 punts schakelaar). En dan kunnen we proefvliegen :)

Filmpje pagina 4 van mijn draadje.
Feiloos uitgelegt

Wauw ! echt wel veeeeeeeeeel te simpel! Morgen bestel ik deze zender ook!

Edit: Inmiddels is deze besteld...:rolleyes: de Pond - Euro staat op paypal wel zeer slecht.. :confused:

Wauw ! echt wel veeeeeeeeeel te simpel! Morgen bestel ik deze zender ook!

Edit: Inmiddels is deze besteld...:rolleyes: de Pond - Euro staat op paypal wel zeer slecht.. :confused:

De pondjes zijn inderdaad fors meer waard dan de euro :( Ik moest daar ook aan geloven.

Ik ben nu dus bezig met het instellen van de zender, maar dan moet ook mijn Quadcopter zijn aangesloten op de PC. Ik heb nog 2 volle accu's liggen, 1 van 2200maH en 1 van 5000 maH, maar tot hoeveel procent kan je zo'n lipo accu leegtrekken ? Ik wil ze niet slopen.

Of zal ik gewoon 11,1 volt via mijn regelbare voeding erop zetten ?

EDIT: Regelbare voeding werkt goed. Issue opgelost :)

Ik had de waardes op je Naza software al gezet ;) 10,5 als ondergrens en op 9,5 moet hij echt naar beneden komen!

en hoe kan het dat ik 2x failsafe hier heb staan ?

b33857d85f.png

Maar dan neem ik aan dat het 'Low voltage alarm' in werking treed ?

op 10,5 low voltage alarm op 9,5 komt hij vanzelf naar beneden.
Dat Is omdat je niet alle zenders even "precies" kan afstellen en op deze manier kan je met je mixer en offset altijd wel een failsafe selecteren ;)

Back