Bouwverslag Bouw van de DJI F450 met GPS

Onlangs was er een filmpje op het net iemand de een gracht indook omdat de quad dus naar beneden kwam wegens lege lipo... Wel grappig zicht! Ik zoek het even op!

Laatst bewerkt door een moderator:
Het probleem bij mij is nu het volgenden:

ik wil GPS atti op de SE switch zetten (3 punt schakelaar ) Maar als dan met de offset aan de gang ga, zie ik in de software dat ik X1 aan het trimmen en, en niet de balk bij 'Control Mode switch' hoe verander ik dit ?

Ik heb het volgende ingesteld op de zender:

GPS atti mode
atti mode
manual
failsafe

Ik heb dit gedaan aan de hand van [URL="
Deze <-- [/URL]video. Maar ik weet niet of de offsets goed staan bij mij omdat ik simpelweg geen beweging krijg in die balk, ik kan niet trimmen ?

De failsafe stond er toch al in?
Als je de zender in de hand hebt links voor de onderrste schakelaar is een 2 punts schakelaar.
Dat is failsave.

Waarom een 2e failsave

Ik heb het volgende ingesteld op de zender:

GPS atti mode
atti mode
manual
failsafe

Ik heb dit gedaan aan de hand van De failsafe stond er toch al in?
Als je de zender in de hand hebt links voor de onderrste schakelaar is een 2 punts schakelaar.
Dat is failsave.

Waarom een 2e failsave

ik heb een nieuw model gemaakt. Omdat ik het model wat erin geladen was niet snapte. Maar het probleem is:

in de naza-m v2 software, krijg ik het niet voor elkaar om Control Mode Switch naar een mode te trimmen....X1 beweegt, i.p.v. U

Die gozer in de video is aan het trimmen. Dat kan ik niet.

Ik kon ook niet trimmen met de draaiknop zoals in de film.

Heb het opgelost door in de zender de waardes te verlagen of te verhogen dat hij op de juiste plek staat.

Aangezien ik helaas nog steeds in bed lig kan ik niet kijken.

Ik kon ook niet trimmen met de draaiknop zoals in de film.

Heb het opgelost door in de zender de waardes te verlagen of te verhogen dat hij op de juiste plek staat.

Aangezien ik helaas nog steeds in bed lig kan ik niet kijken.

Ik heb ondertussen middels de draaiknop S2 beweging in de U balk gekregen, maar ik weet nog niet hoe ik een bepaalde mode aan een channel toevoeg die in me zender staat. Waardes veranderen in mijn zender help niet, dan gebeurd er niks

Ondertussen heb ik het voor elkaar gekregen om de 'U' schuif in beweging te krijgen in de Naza software, maar dan gaat de X2 switch dus automatisch mee. Zodra ik met de driepunten schakelaar naar de gps atti / atii of manual mode ga dan veranderd de X1 switch mee.

Het probleem voor nu :

Hoe trim ik de 'U' balk in de naza software zo dat daar een bepaalde mode via de zender aan vast hangt ? Ik kan zeg maar het volgenden niet :

Gps atii -> schakelaar naar achter
atti -> schakelaar in het midden
manual -> schakelaar naar voren

op de zender schakelt hij digitaal wel, maar in de software veranderd dus alleen de X1 schuif, en niet de 'U' schuif.

Laatst bewerkt:
OPGELOST!

wat ik verkeerd deed was dat ik mijn flight mode's op channel 5 had staan, en niet op 7! Wat stom, ben ik daarvoor nou de hele dag bezig geweest -_-'

Maarja, wel weer wat van geleerd :)
Alleen is de schuif van 'U' niet echt stabiel, maar gaat een beetje zenuwachtig heen en weer, klein beetje.

OPGELOST!

wat ik verkeerd deed was dat ik mijn flight mode's op channel 5 had staan, en niet op 7! Wat stom, ben ik daarvoor nou de hele dag bezig geweest -_-'

Maarja, wel weer wat van geleerd :)
Alleen is de schuif van 'U' niet echt stabiel, maar gaat een beetje zenuwachtig heen en weer, klein beetje.

Aach blij voor jou! ;) JA bij mij is dat op alle kanalen zo...

Ik moet me gps nog kalibreren en IOC instellen op de knoppen van de zender. En pitch instellen moet ik nog even uitzoeken hoe dat moet

Back