Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
FF uit mijn herinnering, volgens mij zitten de cardans niet goed. Op de tussenas moeten de vorken op de tussenas dezelfde stand hebben.Je kan dan beter de cardan verlengen, het verlengstuk er tussen. Het verkleint tevens de hoek waaronder de motor niet uitgelijnd staat. Zo zit het ook in je auto... kruiskoppelingen (homokineten) zo dicht mogelijk tegen het lager geplaatst. Daarvoor heb je dan wel een extra setje kruiskoppelingen nodig.
Ik schiet zo wel even een voorbeeldplaatje...
Beziet...
![]()
Welke versie Bertus? (fotootje?)(...)nieuwe reddingsboot.
OOK HEEEEEEEEEL FRAAI!!!
Valt wel op dat er geen een schip exact hetzelfde is in de details.
Ik vindt het nog steeds mooie schepen, net als het model trouwens.
Van mij mogen ze, op de zelfde manier, een bouwdoos samenstellen van de nieuwe reddingsboot.
FF uit mijn herinnering, volgens mij zitten de cardans niet goed. Op de tussenas moeten de vorken op de tussenas dezelfde stand hebben.
Het plaatje? Is gister laat even los inelkaargeschoven, hoor, om even snel de tussen-as te illustreren
Wellicht ten overvloede, maar de beide koppelingen links en rechts moeten in spiegelbeeld uitgevoerd worden.../QUOTE]
Kun je uitleggen waarom, Ad? Ben ik wel benieuwd naar...
Kun je uitleggen waarom, Ad? Ben ik wel benieuwd naar...
Deze bedoel ik.
Moet nu bijna gereed zijn.
Het is een indrukwekkend ontwerp. Geen wonder. Er zitten voor kapitalen aan ontwikkelingskosten in.
Ze scannen tegenwoordig gewoon het model in met behulp van lasertechniek.1 schip in zeer kapitaal krachtige verkeerde handen in de oost, en hij gaat gewoon in mootjes en als model in de sleeptank.
Ze scannen tegenwoordig gewoon het model in met behulp van lasertechniek.
Misschien wil iemand hier nog wat fotograferen of opmeten?